  • 11. Data: 2004-01-16 18:40:45
    Temat: Re: Co to za prawo??
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stan_Z" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bu8pqp$clu$1@localhost.localdomain...

    Zakładając, że wiernie opisałeś zdarzeniem czyli była siła fizyczna i
    napastnik chciał zabrać cokolwiek, to moim zdaniem obydwa postępowania
    były powadzone w złym kierunku, bo to ani nie uszkodzenie ciał (i tu
    przyznaję rację, że umorzono), ani nie groźba karalna (bo to bez sensu)
    tylko po prostu usiłowanie rozboju. I ja bym się odwołał od tego
    postanowienia o umorzeniu wykazując, że obydwie prokuratury w swej
    mądrości nie dostrzegły oczywistego faktu, który jest zbrodnią ściganą z
    urzędu.

  • 12. Data: 2004-01-16 20:27:39
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    dzięki za odpowiedź choć w moim przypadku cała ta procedura jest już znana na
    pamięć
    wciąż interesuje mnie dlaczego nie wszczęto postępowania z kwalifikacją 191 kk i
    co rzeczywiście oznacza ten artykuł bo już zwątpiłem w rozumienie treści
    czytanych. Szukam kogoś kto się zna lepiej i mi to wyłuszczy z polskiego na
    ..... hymmmmm - na człowieczy.

    --
    Stan_Z
    Technika to nie magia,

  • 13. Data: 2004-01-19 10:41:16
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Dzięki za podpowiedź, ale mam wątpliwości czy aby 280 kk to właściwy adres.
    Wciąż dręczy mnie również pytanie dlaczego nie 191 § 1 kk