    From: "Stan_Z" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co to za prawo??
    Date: Fri, 16 Jan 2004 21:27:39 +0100

    dzięki za odpowiedź choć w moim przypadku cała ta procedura jest już znana na
    pamięć
    wciąż interesuje mnie dlaczego nie wszczęto postępowania z kwalifikacją 191 kk i
    co rzeczywiście oznacza ten artykuł bo już zwątpiłem w rozumienie treści
    czytanych. Szukam kogoś kto się zna lepiej i mi to wyłuszczy z polskiego na
    ..... hymmmmm - na człowieczy.

    --
    Stan_Z
    Technika to nie magia,