  • Data: 2019-07-09 22:21:33
    Temat: Re: Co ta matka robi w areszcie???
    Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.07.2019 o 21:05, nadir pisze:

    > Też, ale to nie jest główne ich zadanie. U mnie na przykład nie ma izby
    > wytrzeźwień w promieniu 60 kilometrów i właśnie w lokalnych
    > zatrzymankach lądują nietrzeźwi. Podobno, to tak samo odpłatna usługa
    > jak izba wytrzeźwień, nie wiem, nie byłem.

    izby wytrzeźwień w czeciej ubeckiej zaczęły źle brzmieć i zmieniono
    nazwę na PdON, czyli pomieszczenia dla osób nietrzeźwych, w Suwałkach
    wymyślono jeszcze dłuższą nazwę dla starej dobrej wytrzeźwiałki:)

    > Natomiast w PDOZ lądują głownie wszyscy ci, którzy mogą być legalnie
    > zatrzymani na 48h, a gdzieś ostatnio słyszałem, że może to w pewnych
    > warunkach potrwać do 72h. Potem zdaje się jest dopiero areszt.

    PdOZ służy zwykle jako wytrzeźwiałka, bo statystycznie najwięcej jest
    zatrzymywanych pijaków, którzy nie mogą ścierpieć rzeczywistości i wolą
    stan nieważkości, a PdON nie ma w pobliżu, poza tym PdON nie może
    obsłużyć wszystkich klientów:)

    --
    I love love