  • Data: 2011-06-24 09:38:09
    Temat: Re: Co robić po nieprzyjęciu mandatu?
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-21 18:30, Tomasz P yra pisze:
> [...]
    > - rozporządzenie w sprawie warunków technicznych dla fotoradarów również
    > mówi o dokładności +-3km/h
    > - niedawna nowelizacja PoRD określa wymóg (fakt że dotyczący jeszcze
    > niewydanego rozporządzenia) określenia sposobu kontroli w sposób
    > uwzględniający tolerancję 10km/h w stosunku do prędkości dozwolonej
    > - w PoRD (Art. 129h ust. 5) jest wymóg wydania rozporządzenia
    > zawierającego szczegółowe przepisy wykonawcze dla wykonywania takich
    > kontroli, rozporządzenia nie ma i w związku z tym fotoradary robią
    > zdjęcia nielegalnie. Takie interpretacje można znaleźć np. tu:
    iejska_nie_moze_uzyc_fotoradaru.html

> [...]
    > Czy może wyjaśnienia wystarczy przekazać do SG wraz z odmową przyjęcia
    > mandatu i one wtedy trafią do sądu?
    >
    > I co tam najlepiej napisać?
    > Bo jak widać zarzutów wobec tej kontroli mam kilka - wymienić wszystkie?
    > Czy któreś sobie lepiej darować?
    >
    > Jak najlepiej zredagować takie pismo?
    > "Po ludzku", czyli zwięźle i treściwie napisać o co chodzi?
    > Czy lepiej wysilić się na język urzędowo-prawniczy wplatając w środku
    > zdania pełne tytuły aktów prawnych, numery dzienników ustaw itp. itd. -
    > wtedy jedno zdanie lubi być bardzo długie i obawiam się czy gdzieś po

    Cześć Tomek,
    jeżeli jest tak jak piszesz, to nic rozsądniejszego nie wymyślisz. Moja
    propozycja jest taka, podaj całą sprawę logicznie i słownie (nie przez
    telefon, czyli pisemnie) do TVN (jako pierwsze), później nasza gdańska
    telewizja TVG. Z takimi cwaniakami trzeba walczyć, bo biedne gminy
    naciągają przepisy, by wydusić grosza od każdego, a tak nie może być. Walcz!

    Pozdrawiam
    Filip