  • Data: 2011-06-25 18:07:04
    Temat: Re: Co robiÄ? po nieprzyjÄ?ciu mandatu?
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JK" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:iu570t$e8h$1@news.onet.pl...

    > Znaczy co? Rzucał papierki od cukierków na ziemię?

    Od kiedy rzucanie papierków na ziemię jest czynem o charakterze
    chuligańskim? -Andrzej Ława zapomniał w "realu", że to nie internet, gdzie
    może bezkarnie na wiele sobie pozwalać i próbował na prywatnym terenie ,
    wbrew woli własciciela wprowadzać swoje "widzi-mi-się".
    Został tam napierw napomniany przez ochronę, a gdy nie zastosował się do ich
    poleceń i wdał się z nimi w szamotaninę, a potem ich zaatakował to nie tylko
    dostał pospolicie, acz boleśnie po mordzie, ale i słusznie skazany został
    prawomocnym wyrokiem za chuligaństwo przez Sąd Grodzki, a potem Rejonowy w
    Grodzisku Mazowieckim.
    Oczywiście, jak każdy skazany kryminalista (wprawdzie drobny) twierdzi, że
    oczywiście oba sądy były stronnicze i na niego się uwzięły, a także, że w
    przeciwieństwie do niego na prawie nie znają się;-))
    Szczegóły sprawy, a także informacje o skazaniu dostępne są, po odpowiedniej
    , dość prostej kwerendzie, w sieci...

    > W jakim charakterze występował dwukrotnie?
    > Oskarżonego czy obwinionego?

    Zalecam zapoznanie się ze sprawą, jesli to cię naprawdę ciekawi.