    From: "ABAKUS" <a...@k...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co robić?
    Date: Wed, 23 Jun 2004 16:03:48 +0200

    No fajnie a gdzie tu jest miejsce na sprawiedliwość,
    Jakiś czas temu zastanawiałem się dlaczego na banknotach są znaki dla
    niewidomych. Czyżby dlatego że Temida jest ślepa.
    Uzyskania odszkodowanie od adwokata to następny mit a zwłaszcza gdy nie ma
    się na to pieniędzy, a wyegzekwowanie ich w przypadku wygranej to mrzonki.
    Pozdrawiam

    Użytkownik "M" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > szarpac -
    Izby