  • Data: 2010-12-29 17:24:03
    Temat: Re: Co potrafi nasza policja ?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-12-29 17:38, Użytkownik Arturro napisał:

    > Ile masz lat?
    > Kiedyś to podstawówka wystarczała.
    > Teraz aby dostać oficera to trzeba/wymagają aby mieć wyższe.
    > BTW. Teraz sprzedawca w sklepie osiedlowym ma wyższe a dodawać na kasie i tak nie
    potrafi (jeszcze żeby na swoją korzyść się mylił)!!!
    > Czyli studia można sobie w buty wsadzić jak samemu nie chce się czegoś osiągnąć,
    szkoła ci nie pomoże.
    > Ruskie mają mało % absolwentów w porównaniu do nas a i tak mają lepszych naukowców,
    o programistach nie wspomnę...

    Podstawówka to wystarczała w okresie "nie matura a chęć szczera",
    potem podobno się zmieniło. Pisze podobno bo nie jestem, nie byłem
    i nie będę milicjantem ani policjantem. Ale pracowałem kiedyś
    z gościem który z zapałem jakieś dziesięć razy podchodził do matury
    i marzył że dostanie się do drogówki. I się denerwował bo nie dość
    że trzeba było mieć to średnie to jeszcze był limit wieku do którego
    się zbliżał. :-)

    Co do dzisiejszych absolwentów to niestety albo robimy dyplomy
    wszystkim (prawie wszystkim) chętnym i mamy absolwentów na poziomie
    sprzedawców ze sklepu albo kształcimy najlepszych, poziom wykładów
    równamy w górę a nie w dół a potem mamy odpowiednią kadrę naukową
    czy inżynierską.

    I w dalszym ciągu poczytał bym wypowiedź kogoś zorientowanego
    w temacie, jakie wykształcenie dziś musi mieć kandydat na aspiranta ?