  • Data: 2010-12-29 19:58:15
    Temat: Re: Co potrafi nasza policja ?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 29, 4:55 pm, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Poważnie ?
    > Kiedyś średnie było potrzebne żeby zostać posterunkowym.
    > Coś się zmieniło od tego czasu ?
    >
    > Pozdrawiam

    srednie nigdy nie bylo potrzebne zeby zostac posterunkowym ;-) tzn.
    oficjalnie pare lat temu zapisano taki wymog w ustawie, ale dodano tez
    ustep o tym, ze mozna od tego wymogu odstapic - tym samym mozna bylo
    tworzyc OPP z "poborowych" nawet po zawodowce..

    podoficer i asporat policji powinni zas miec srednie, oficer wyzsze -
    ale co do oficerow funkcjonowalo do niedawna sporo wyjatkow i jeszcze
    zdarzaja sie oficerowie bez wyzszego

    co oczywiscie nie zmienia faktu, ze obecnie "wyzsze" rownie latwo
    zdobyc jak paczke fajek na stacji benzynowej :)