  • 1. Data: 2010-12-29 11:18:02
    Temat: Co potrafi nasza policja ?
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    O tym, że będę musiał zeznawać w sprawie groźnego przestępcy dowiedziałem
    się dziś.

    http://icek.generacja.pl/pics/polucja1.jpg

    Poszukują złodzieja "inflastruktór i akcesorii sieciowych"

    Umarłem jak to przeczytałem ;)

    Icek

  • 2. Data: 2010-12-29 11:42:55
    Temat: Re: Co potrafi nasza policja ?
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 29 Gru, 12:18, "Icek" <i...@d...pl> wrote:
    > O tym, e b d musia zeznawa w sprawie gro nego przest pcy dowiedzia em
    > si dzi .
    >
    > http://icek.generacja.pl/pics/polucja1.jpg
    >
    > Poszukuj z odzieja "inflastrukt r i akcesorii sieciowych"
    >
    > Umar em jak to przeczyta em ;)
    >
    > Icek

    Jesli mozna sie spierac o zasadnosc czegos z powodu przecinka to mysle
    ze blad ortograficzny idealnie moze podwazyc zeznania.

  • 3. Data: 2010-12-29 11:43:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/29/2010 5:18 AM, Icek wrote:
> [...]
    > się dziś.
    >
    > http://icek.generacja.pl/pics/polucja1.jpg
    >
    > Poszukują złodzieja "inflastruktór i akcesorii sieciowych"

    przeciez jest napisane młodszy inspektór.
    to tak jak w przedszkolu, są młodziaki i starszaki.
    te młodsze jeszcze pisac nie umieją.

  • 4. Data: 2010-12-29 11:58:41
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 29-12-2010 12:43, witek pisze:

    > przeciez jest napisane młodszy inspektór.

    Aspirant

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2010-12-29 12:02:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/29/2010 5:58 AM, Maddy wrote:

    > Aspirant

    no, czyli ma aspiracje na bycie inspekturem.
    jeszcze gorzej,

  • 6. Data: 2010-12-29 13:44:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-29 13:02, Użytkownik witek napisał:

    > no, czyli ma aspiracje na bycie inspekturem.
    > jeszcze gorzej,

    Od stopni w policji nie jestem fachowcem ale aspirant to odpowiednik
    dawnego chorążego, jak mówili złośliwi "prawie oficer".
    Ktoś kto dziś dostaje taki stopień w policji ma zdaje się ukończone studia.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-12-29 14:14:18
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

    > Od stopni w policji nie jestem fachowcem ale aspirant to odpowiednik
    > dawnego chorążego, jak mówili złośliwi "prawie oficer".
    > Ktoś kto dziś dostaje taki stopień w policji ma zdaje się ukończone studia.

    LOL, czyli od "człowieka" po studiach można coś wymagać??? Od kiedy tak się
    porobiło???? ;DDDD

  • 8. Data: 2010-12-29 15:01:28
    Od: BK <b...@g...com>

    On 29 Gru, 14:44, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

> [...]
    > dawnego chorążego, jak mówili złośliwi "prawie oficer".
    > Ktoś kto dziś dostaje taki stopień w policji ma zdaje się ukończone studia.

    Aspirant musi miec jedynie srednie, nie musi miec studiow ;-)

  • 9. Data: 2010-12-29 15:55:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-29 16:01, Użytkownik BK napisał:

    > Aspirant musi miec jedynie srednie, nie musi miec studiow ;-)

    Poważnie ?
    Kiedyś średnie było potrzebne żeby zostać posterunkowym.
    Coś się zmieniło od tego czasu ?

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-12-29 15:56:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-29 15:14, Użytkownik Arturro napisał:

    > LOL, czyli od "człowieka" po studiach można coś wymagać??? Od kiedy tak się
    porobiło???? ;DDDD

    Znajomości ortografii na pewno można.
    Chyba że maturę za świniaka dawali.

    pozdrawiam