    From: m...@t...pl.nojunk (Witek Mozga)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co o tym sądzicie? (strzelanie w okna)
    Date: Tue, 06 Apr 2004 06:34:46 GMT

    >Co prawda, nie wiem kiedy to się mogło stać, bo przez firanki
    >na oknie mogłam tego nie zauważyć.

    Jesli miedzy ramami jest srut, to wzywaj policje, jesli nie ma, to
    trudno Ci bedzie wykazac, ze ktos naprawde strzelal. Moze trudno Wam
    bedzie uwierzyc w to co teraz napisze, ale jest nawet takie dziwne
    zjawisko z cyklu archiwum X, w wyniku ktorego w szybach pojawiaja sie
    takie otwory, a ktorego jak na razie nie udalo sie wyjasnic. Czytalem
    o tym w jakiejs ksiazce i od tamtej pory wielokrotnie obserwowalem
    tego typu otwory "na miescie". Kiedys pomyslalbym, ze to dziury po
    kuli czy procy, ale sa one bardzo charakterystyczne. Szkoda, że nie
    mam pod reka skanera, bo pokazalbym jak taki typowy otwór wyglada.
    Bardzo krótka wzmianka jest tu:
    http://woymil.fm.interia.pl/arch/zdarz/83bstok.htm

    --
    Witek