  • 11. Data: 2006-03-17 20:05:59
    Temat: Re: Co o ty sądzicie? - baza danych tel.
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:app0noxovdtf.vgaozbd8ega1.dlg@40tude.net...
    > Wpisałam numer niezastrzeżony swojej matki i komunikat ten sam.
    > Może ta baza jest pusta?

    Nie jest pusta. Rozumiem, że numer wpisywałaś
    w postaci 6543210. Skoro wyskoczył taki komunikat,
    to być może numer Twojej matki był założony po 2003 roku
    albo nie jest w TPSA.

    Piotr

  • 12. Data: 2006-03-17 20:41:20
    Od: "Andżelika" <a...@c...pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Wpisałam numer niezastrzeżony swojej matki i komunikat ten sam.
    > Może ta baza jest pusta?

    a nie wpisałaś przypadkiem dłuższego niż 7-mio cyfrowy numer?
    Pozdrawiam
    Andzia

  • 13. Data: 2006-03-17 21:50:29
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Nie jest pusta. Rozumiem, że numer wpisywałaś
    > w postaci 6543210. Skoro wyskoczył taki komunikat,
    > to być może numer Twojej matki był założony po 2003 roku
    > albo nie jest w TPSA.

    Mój nie jest w TPSA a jest w bazie.

  • 14. Data: 2006-03-17 22:22:49
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mój nie jest w TPSA a jest w bazie.

    W 2003 roku też nie był? Ciekawe...
    Możesz podać ten numer na priv (bell1876 at gazeta kropka pl)?

    Piotr

  • 15. Data: 2006-03-18 01:58:06
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Nie.

    --
    Kaja

  • 16. Data: 2006-03-19 18:15:01
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > W 2003 roku też nie był? Ciekawe...
    > Możesz podać ten numer na priv (bell1876 at gazeta kropka pl)?

    Nigdy nie był, bo to jest El-Net, a od chyba kwietnia przejęty przez Netię.

  • 17. Data: 2006-03-19 18:52:22
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Nigdy nie był, bo to jest El-Net, a od chyba kwietnia przejęty przez Netię.

    No fakt, nie jest w TPSA, ale mimo to na www.ditel.pl też jest :)
    Sprawa się wyjaśniła - jeżeli ktoś wykupił reklamę w książce
    telefonicznej Ditela, to jego numer będzie również w bazie
    na stronie www z pierwszego postu w tym wątku.

    Piotr