  • Data: 2003-12-06 09:08:36
    Temat: Re: Co może Lud ?
    Od: Roman Rumian <u...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Panie Adamie,

    Adam wrote:
    (...)
    > Jasne że kiepskie, ale to są rady bezradnego :-(
    > a taki jest obecnie LUD, który nie wiele może.

    jestem większym optymistą co do jego możliwości. :-)

    Wie Pan dlaczego, m.in., amerykanie tak pilnują prawa do posiadania broni ?
    Aby takie prowokowanie rewolucji nie przychodziło ich politykom do głowy.

    Pytanie zadałem, bo może w uczonych księgach z teorii prawa czy
    demokracji są jakies recepty na takie sytuacje, ale widocznie teoretykom
    taka sytuacja jak nasza obecna w ogóle nie miesciła sie w głowie.

    Kłaniam się

    Roman Rumian