    From: Michal Kochanowicz <m...@v...iem.pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co mogę zrobić oszustowi?
    Date: Mon, 13 Sep 2004 11:52:29 +0000 (UTC)

    In article <ci3uo4$1vc$1@zeus.man.szczecin.pl>, Dominika Widawska wrote:
    > Nie za wczesnie na takie mocne slowa?
    > Moze odeslij smycze i poczekaj na zwrot kasy, a dopiero gdy
    > tej kasy nie odzyskasz, bedziesz mogl ewentualnie mowic, ze
    > ktos Cie oszukal?
    Człowiek celowo i świadomie przysłał mi coś innego niż się zobowiązał i
    wziął pieniądze. Nawet jeśli je zwróci, to jest oszustem.

    > Z tego, co opisales, wnosze, ze koles realizowal zamowienie
    > nie komercyjnie, a w ramach jakiegos pospolitego, grupowego
    Można dyskutować. Ja wydałem na to pieniądze więc jak najbardziej jest
    to dla mnie komercja.

    > ruszenia. I pomylkowo badz dywersyjnie zamowil niewlasciwy
    Dywersyjnie. Jakiś jego koleś stwierdził że chce inny wzór, więc ponad
    100 osób dostało coś innego niż zamówiło. Pikanterii dodaje moim zdaniem
    fakt, że ten nowy wzór zawiera niepoprawną nazwę dystrybucji.

    > wzor. Jesli tak jest, to szokuje mnie Twoja postawa.
    A mnie dziwi twoja :| Uważam, że jeśli się z kimś umawiam to moim
    obowiązkiem jest się wywiązać. Jeśli obiecam coś, to nie wystawię do
    wiatru mówiąc "bo mi nie płacisz".
    --
    --= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= m...@e...pw.edu.pl =--
    --= PGP key: www.ee(...)/~mkochano/PGP/ or finger me @tmp.iem.pw... =--