  • 1. Data: 2003-04-04 18:57:04
    Temat: Co moge z tym zrobic ??? POMOCY !!
    Od: "el Blanto" <e...@w...pl>

    Witam!!!

    Mam taki problem...
    Ostatni ktos zaczal mi puszczac sygnaly na domowy numer
    w srodku nocy itp.
    krotko mowiac ostre wkur....

    no wiec zamontowalem sobie detekcje na lini
    i teraz wiem, ze jest to jakas komorka... ale numeru nie kojarze,
    co moge z tym zrobic???

    NIech bedzie ze dowiem sie kto to jest to co moge mu zrobic ???
    - jest jakis paragraf na to (zaklucanie spokoju itp) ???
    - czy moze sad nie wchodzi w rachube (koles znajdzie jakas wymowke, albo nie
    narusza prawa) ??

    Ludzie pomozcie bo nie mam pojecia jak sie z tym 'typem" uporac

    Pozdrawiam i prosze o porade
    MArcin

  • 2. Data: 2003-04-04 20:23:16
    Temat: Re: Co moge z tym zrobic ??? POMOCY !!
    Od: Marcyś <m...@w...pl>

    Użytkownik "el Blanto" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > - jest jakis paragraf na to (zaklucanie spokoju itp) ???
    > - czy moze sad nie wchodzi w rachube (koles znajdzie jakas wymowke, albo

    Kodeks wykroczeń
    Art. 51. § 1. Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem zakłóca
    spokój, porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie w
    miejscu publicznym,
    podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.

  • 3. Data: 2003-04-04 22:30:36
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > narusza prawa) ??
    >
    > Ludzie pomozcie bo nie mam pojecia jak sie z tym 'typem" uporac

    Przekieruj połączenie na swoją kom., może ukarze się numer. potem wyłączaj
    tel. na noc. Znudzi mu się.

  • 4. Data: 2003-04-04 23:02:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Przekieruj połączenie na swoją kom., może ukarze się numer.

    Ale on zna numer tego dowcipnisia, tylko nie wie kto to jest.

    | potem wyłączaj tel. na noc. Znudzi mu się.

    A po co mu numer tego gościa do wyłączenia telefonu? :-))
    No i widzę tu pewną niedogodność. telefony są po to, by się dodzwaniać.
    Racja, tamten się nie dodzwoni, ale i nikt inny się nie dodzwoni.

  • 5. Data: 2003-04-04 23:04:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Skoro masz już numer tego gościa, to może w ramach podziękowania za prześlij
    mu na komórkę bramką e-mail - SMS jakieś dzieło literacki. Na początek
    proponuję "Pana Tadeusza". To powinno mu zająć kilka wieczorów i może
    zrozumie, że jest nielubiany.

  • 6. Data: 2003-04-05 19:00:05
    Od: "el Blanto" <e...@w...pl>

> [...]
    > mu na komórkę bramką e-mail - SMS jakieś dzieło literacki. Na początek
    > proponuję "Pana Tadeusza". To powinno mu zająć kilka wieczorów i może

    ciekawy pomysl... ale dokonca dzilajacy
    takie cos dzialalo kiedys ale nie teraz (kazda siec ma ograniczenia na smsy
    na jeden numer)
    zreszta dostawanie smsow z netu mozna wylaczyc, wprawdzie od nikogo wtedy
    niedostanie z internetu,
    ale to za mala zemsta....

    Chodzi mi bardziej o cos takiego
    czy mozna zrobic tak (czy ma to sens):
    - zadzwonic do typa i pogadac z nim - nagrac rozmowe
    - potem "jakos" znalesc go, jego dane (powiedzmy ze to wykonywalne)
    - wziasc wykaz z tpsa ze dzwonil w nocy do mnie

    i do sadu z tym!!!
    ma to sens ?//
    czy np. typ powie ze mu telefon sie zepsul i sam dzwonil pod ten numer...
    albo cos innego wymysli i nici z sadu

    Jak mysliscie ??

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-04-05 19:16:07
    Temat: Odp: Co moge z tym zrobic ??? POMOCY !!
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik el Blanto <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych n
    apisał:b6kkhs$70r$...@k...task.gda.pl...
> [...]
    nie
    > narusza prawa) ??
    >
    > Ludzie pomozcie bo nie mam pojecia jak sie z tym 'typem" uporac

    Ja bym na twoim miejscu odbierala i zaraz odkladala sluchawke... nabije so
    bie typek rachunek za polaczenia to przestanie dzwonic :)

    Kania

  • 9. Data: 2003-04-05 22:25:26
    Temat: Re: a moze tak ???
    Od: Marcyś <m...@w...pl>

    Złóż na policji zawiadomienie o wykroczeniu,
    to ustalą właściciela telefonu.

  • 10. Data: 2003-04-06 18:19:17
    Od: "Dariusz Donat" <d...@i...pl>

    Ja mialem podobny problem. Wiem co to znaczy zrywac sie co kilka
    godzin w nocy i podnosic sluchawke telefonu... Zadzwonilem jednak po kilku
    dniach na centrale i grzecznie opowiedzialem jaki mam problem. Pani
    poinformowala mnie ze bedzie miala na uwadze moj numer i zobaczy co da sie
    zrobic. Oczywiscie pomylalem ze mnie splawia, ale jak bylem milo zaskoczony
    kiedy od nastepnego dnia juz takie telefony sie nie pojawialy.

    Darek Donat
    Capoeira...The music brings me power. The knowledge brings me strength. The
    spirit brings them together...