  • 1. Data: 2003-04-04 17:38:47
    Temat: Pilne!!!
    Od: "Monika" <o...@p...onet.pl>

    Mam bardzo powazna sprawe!!!!
    Od rana dostaje pogrozki z numeru 506023362
    Osoba poslugujaca sie tym telefonem grozim mi pobiciem!!!
    Jesli ktos moze mi podac dane wlasciciela tego telefonu.Bede zobowiazana!!!
    Pogrozki dotycza mojego jutrzejeszego powrotu do domu!
    To nie jest smieszne, wiec prosze zaoszczedzic mi glupich odpowiedzi.
    Dziekuje

  • 2. Data: 2003-04-04 17:56:08
    Temat: Re: Pilne!!!
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    On 2003-04-04 19:38, Monika wrote :
> [...]
    > Pogrozki dotycza mojego jutrzejeszego powrotu do domu!
    > To nie jest smieszne, wiec prosze zaoszczedzic mi glupich odpowiedzi.

    Idz na komisariat i pokaz policjantom tego sms-a.

    --
    Szwejk
    "Like a madman laughing in the rain"

  • 3. Data: 2003-04-04 20:53:03
    Od: "Borys_Q" <b...@w...pl>

    Ktoras siec ma biuro numerow ale niewiem czy idea a jesli to jest pop to i
    tak d***a niejestem fanem takich rozwiazan ale tu najlepiej bylo by wracaz
    z kilkoma wiekszymi panami jesli znasz takowych bo zanim policja sie zajmie
    ta sprawa to moze byc po ptokach