  • 1. Data: 2003-04-04 16:02:44
    Temat: Prośba o porad
    Od: "marys" <m...@p...onet.pl>

    Dzień Dobry.

    Mam prośbę abyście pomogli mi wybrnąć z sytuacji, którą poniżej przedstawię.

    Mój brat sprzedał, jakieś 2 miesiące temu, zestaw do odbioru TV satelitarnej
    z dekoderami itp. sprzętem RTV. Facet zapłacił za to 500 zł. (Znajomy
    rodziny). Po jakims czasie koleś zaczął narzekać, że przepłacił i że już
    tego sprzętu nie chce a chce zwrot pieniędzy. Co gorsza nie mówił tego
    wprost nam tylko dalszej rodzinie. Po miesiącu przyjechał wójek i
    przedstawił całą sprawę. Mój brat odparł, że pieniędzy nie odda. Dodam, że
    sprzęt był w stanie bardzo dobrym a cena nie była wygurowana. Jakieś 2
    tygodnie temu wójek wpadł do nas do domu i przywiuzł nie cały ten sprzęt
    (sam tuner i dwa dekodery oraz kable), moja matka zabrała ten sprzęt do
    domu. (w dobrej wierze, aby nikt go sprzed domu nie ukradł). W dzisiejszym
    dniu przyjechał ten facet i przywiuzł resztę sprzętu (czasze, konwerter,
    pozycjoner, sprzęt do instalacji) i zarządał zwrotu pieniędzy. Grożąc, że
    jak tego nie uczynimy pozwie nas do sądu.
    Co mam zrobić proszę o pomoc.
    Ps. Przepraszam, że takie długie.

  • 2. Data: 2003-04-04 16:12:10
    Temat: Re: Prośba o porad
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > Grożąc, że jak tego nie uczynimy pozwie nas do sądu.

    I sąd go wyśmieje.
    A po za tym nie sądzę, żeby mu się chciało, a po drugie pewnie nie bardzo
    wie jak.
    Kupil. Sprzęt był sprawny. Więc o co chodzi. To, że on się rozmyślił to jego
    problem.
    Jeszcze powiedzcie mu, że chcecie opłatę za przechowanie sprzętu.

  • 3. Data: 2003-04-04 16:19:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Poczekać, aż Was pozwie. To może być bardzo ciekawe.
    Co do sprzętu, to oddałbym do biura rzeczy znalezionych (szczególnie tę
    część znalezioną przed domem) zastrzegając, że chcecie znaleźne. I tyle.

  • 4. Data: 2003-04-04 19:35:40
    Od: "Jendrek" <a...@h...krakow.pl>

    Po zakupie mozna zadac wszystkiego tylko nie zmiany ceny!!!
    Niech cie facet pocaluje w "przekrój". Andrzej

  • 5. Data: 2003-04-05 14:55:30
    Temat: Odp: Prośba o porad
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Użytkownik marys <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b6ka5e$jhr$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    satelitarnej
    > z dekoderami itp. sprzętem RTV. Facet zapłacił za to 500 zł. (Znajomy
    Powiedz facetowi aby faktycznie oddał sprawę do sądu . Zepsuł sprzęt
    więc niech go odda
    do naprawy a nie odwozi tobie . On sprawę przegra jeśli wniesie a
    poniesie koszty dużo
    większe niż zapłacił za sprzęt .A wujka poproś , jeśli robi za gońca u
    tamtego faceta aby
    odniósł mu to zepsute badziewie.Widziały gały co brały a przez miesiąc
    sprzęt zepsuły.