  • 1. Data: 2003-04-04 21:52:27
    Temat: problem z telekomnikacja polsaka SA
    Od: "Nowak Ł." <n...@w...pl>

    witam
    mam taki problem z telekomunikacja Polska sa mam dsl'a 1 mb/s i co jakis
    czas wywala mi połaczenie na
    kilka sekund poczym znow wraca do normalniej pracy. jest to wqurzajace.
    zglaszalem usterke na ich partyline i i pod 9224 , lecz od 3 tyg nieumia
    tego naprawic, dzwonie do nich codziennie po kilka razy , zglaszam usterke,
    chodze sobie do BOK; ale moje nerwy juz mi puszczaja, a najlepsze jest to ze
    koles powiedzial ze u 50 % uzytkownikow dsl'a 1mb/s tak jest. i ze oni
    niewiedza czemu tak jest, ale caly czas monitoruja moje łacze, boze.....
    3tyg. to pocholere sprzedaja takie cos jak nawet tego niesprawdzili.!!!!!
    sory za takie dlugie i smutne ale juz mi nerwy puszczaja,
    czy ktos ma jakis pomysl zeby sprawe rozwiazac?
    ( ja zaproponowalem tpsa zeby dali mi 2 linie i 2 x 512 kb/s i 5 adresow ip
    na ich koszt skoro nieumia sie z problemem uporac:)))
    moze jakas federacja konsumentow albo panstwowa inspekcja pracy?jak
    dochodzic swoich praw? jakiej rekompensaty mozna zarzadac za niedogodnosci?

    pozdrawiam Nowak Ł.

  • 2. Data: 2003-04-04 23:05:53
    Temat: Re: problem z telekomnikacja polsaka SA
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Użytkownik "Nowak Ł." <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ze
    > koles powiedzial ze u 50 % uzytkownikow dsl'a 1mb/s tak jest. i ze oni
    niestety mimo tematu grupy mogę się wypowiedzieć tylko technicznie. Ta
    usługa TPSA tak ma. Mam kilku klientów w tym tylko JEDNEGO zadowolonego. W
    innych przypadkach usługa raczej się sypie.

    Pozdr

    MI

  • 3. Data: 2003-04-05 07:09:11
    Od: "Nowak Ł." <n...@w...pl>

    nio dobra
    spoko ale to jest oszustwo, srzedawanie rzeczy która jest niesprawna, w
    umowie nic takiego niepisze, gdyby byl taki pkt w umowie mowiacy o
    niestabilym działaniu tego urzadzenia to by niebylo problemu, ale tak.....
    nawet gdyby nie ktos uprzedzil ze moga byc problemy to by byl luz... a tak
    kase zgarneli a łacze jak niedzialalo tak niedziala.
    moze ma ktos jakies sugestie jak to zalatwic?
    z góry dziekuje za odpwiedzi
    Nowak Ł.

  • 4. Data: 2003-04-05 10:36:16
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

> [...]
    > kase zgarneli a łacze jak niedzialalo tak niedziala.
    > moze ma ktos jakies sugestie jak to zalatwic?
    z tego co wiem to w umowie jest taki paragraf, że oddają kasę za każdy dzień
    niedziałania jeżeli przerwa była dłuższa niż. Zmień providera

    Icek

  • 5. Data: 2003-04-05 11:25:30
    Od: "Nowak Ł." <n...@w...pl>

    Witam
    wsumie niemam mozliwosci zmiany providera, konkurencja jest znacznie
    drozsza, ...
    eh szkoda gadac
    pozdrawiam Nowak Ł.