  • 51. Data: 2007-08-18 02:05:08
    Temat: Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Potrafisz wymienić państwa niepolicyjne?

    Wielka Brytania, choc, niestety widac bardzo duze naciski oraz zmiany idace
    w kierunku panstwa policyjnego ze strony Brawna (jak sadze pod duzym
    naciskiem US) na wprowadzenie plastiku. Bardzo ciekawy przebieg miala debata
    w parlamencie, jakis miesiac temu na ten temat, jeden z Lordow (taki tam
    lord lordozo hehe) wypowiedzial bardzo trafne zdanie: "Panie mowco (Brawn),
    ja nie chce by moje zycie bylo sprowadzone do kawalka plastiku..." za co
    otrzymal gromkie brawa.
    Problem w tym, ze jak widze ty nie lapiesz o czym mowa. Dla ciebie "numerek"
    to nic takiego i w zasadzie nawet to dobrze. Po prostu nie lapiesz idei
    bycia wolnym, nie w sensie, ze mozesz sobie kupic makdonalda czy kfc i nikt
    cie do zadnego nie zmusza (choc mial bym i tu watpliwosc) ale chodzi o to,
    ze jestesmy ludzmi, mamy swoja godnosc (przynajmniej powinnismy miec) i ja
    nie chce byc oznakowany jak bydlo, dlaczego panstwo ma wiedziec o mnie
    wszystko?

  • 52. Data: 2007-08-18 04:25:16
    Temat: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "swen" <n...@n...com> wrote in message

    > Ale ja tak lubie:) wlasnie dlatego, ze malolaty uwielbiaja wytykac
    > bledy...

    > 90% to prawie cala.

    w ktorej znowu gazecie to przeczytales?

  • 53. Data: 2007-08-18 04:25:39
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
    >W wiadomości news:fa5g0j$o6s$1@inews.gazeta.pl witek

    > Popisać?
    > Ależ skąd!
    > Żartuję sobie po prostu z twoich pomysłów.

    Bo niestać cię na mądrzejsze?

  • 54. Data: 2007-08-18 04:27:30
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "swen" <n...@n...com> wrote in message

> [...]
    > ale chodzi o to, ze jestesmy ludzmi, mamy swoja godnosc (przynajmniej
    > powinnismy miec) i ja nie chce byc oznakowany jak bydlo, dlaczego panstwo

    Aleś się tych państw nawymieniał, że ci tchu zabrakło.
    Zresztą niedługo i to jedno ci się skończy.
    Masz jeszcze jakieś inne w zapasie?
    znowu jakieś frazesy cytujesz.

  • 55. Data: 2007-08-18 05:21:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ars wrote:

    > Niewolniczy... tak jest ten swiat skonstruowany. Na calym swiecie
    > ludzie maja swoje "ID". To, ze zarabiasz pieniadze, to tez
    > niewolniczy przymus.

    mylisz sie i to bardzo... Dow Osob to typowo totalitarna pozostałość po
    komunie

  • 56. Data: 2007-08-18 07:26:09
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    witek napisał(a):

    > "swen" <n...@n...com> wrote in message

    > Aleś się tych państw nawymieniał, że ci tchu zabrakło.
    > Zresztą niedługo i to jedno ci się skończy.
    > Masz jeszcze jakieś inne w zapasie?
    > znowu jakieś frazesy cytujesz.

    A to, że nie ma państw niepolicyjnych jest argumentem, aby Polska też
    nim nie była???

    L.

  • 57. Data: 2007-08-18 09:01:08
    Od: Piotr Wojcicki <pwl@NO_SPAM.4me.pl>

    Mam podobne pytanie. Co sie stanie jesli po przeprowadzce nie zamelduje
    sie w nowym miejscu i nie zmienie dowodu od zaraz. Nie mam ochoty teraz
    stac w tych kolejkach. Przesylki mozna adresowac na moj stary adres wiec
    nie bede mial klopotow z odbiorem na poczcie.

  • 58. Data: 2007-08-18 09:05:24
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

> [...]
    > o ludziach, ktorzy tak robia.
    > Było na wymiane bardzo duzo czasu, wiec nie wiem o co krzyki. Znowu bedzie
    > 50 reporterow stac pod urzedami pod koniec roku i zdawac relacje z
    > "historycznych" kolejek. To bedzie kolejna sensacja i narzekanie na
    kulejacy
    > aparat panstwowy, ktory ludzie jeszcze dobijaja swoja glupota... Juz nie
    > moge sie doczekac tych emocji!
    > Skoro ci u gory szastaja naszymi pieniedzmi to nie znaczy, ze my musimy
    > robic to samo...
    > Napisalem to pod wplywem emocji, bo wkurzaja mnie takie postawy jak Pana

    A mnie dziwi czemu odpowiadasz na ten moj post taka trescia dziwna. Chyba
    nie umiesz czytac. Czy ja pisalem o tym, ze chche to zrobic na ostatni
    chwile ? Nie. Ja chce to zrobic na pierwsza chwile nowego roku. A to z
    prostego powodu - na 99 % od 1 stycznia 2008 beda wydawane znowu nowe druki
    dowodow osobistych. wole teraz nie meic miesiac dowodu niz za 5-10 lat byc
    znowu zmuszony prawem do wymiany dowodu bo moj juz nie bedzie aktualny z
    powodu zmian ktore maja wejsc za kilka miesiecy

    Fantom

  • 59. Data: 2007-08-18 09:09:25
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > Np. nie dasz rady złozyc wniosku o paszport.

    Aha. Dzieki - pierwsza wazna dla mnie sprawa, bo wlasnei mi sie konczy -
    musze wiec zlozyc jeszcze w tym roku o paszport. A pytanie : czy czasmi wzor
    paszportu tez sie nie ma zmienic i stare straca waznosc ? Czy zawsze beda
    wazne na tyle ile w nich wpisano (chyba 10 lat dla doroslych)

    Fantom

  • 60. Data: 2007-08-18 09:11:11
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > Kontrole przeprowadza policja i za brak dowodu grozi miesiąc aresztu.

    Podasz mi z ciekawosci podstawe prawna ??

    Fantom