    From: Sierp <N...@s...netskasuj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co jest nie tak z moim penisem???
    Date: Wed, 2 Apr 2003 02:36:47 +0200

    Dnia Tue, 01 Apr 2003 22:01:52 +0200
    RAVQ <r...@k...pl> naskrobał(a):

    > Teraz już 3 razy dzinnie dostaję maila, żebym sobie powiększył penisa.
    > Jak mam się tego pozbyć?? Maile są po angielsku więc ustawa
    > antyspamerska ich nie interesuje. Próba zaznaczenia, że nie chcem

    ja sie podepne :)
    jak jest z onetem np? ktory dokleja swoje reklamy do wysylanych maili?
    ok, uzytkownik onetu sie na to zgodzil, ale reklame dostaje nie on
    ale ja jako odbiorca, nie wyrazilem na to zgody itp - czy to jest
    zgodne z prawem? (nie interesuje mnie wytoczenie procesu, chce wiedziec
    z ciekawosci)

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq