  • 1. Data: 2003-08-05 06:37:58
    Temat: Co grozi za niezaplacenie mandatu ???
    Od: "Robert Sadłowski" <r...@i...pl>

    Zapomnialem o zaplaceniu mandatu.. jak na razie mam dzien zwloki i pewnie
    dzis zaplace (o ile znowu nie zapomne). Mandat jest wystawiony przez straz
    miejska z postuj (30 sekund) w niedozwolonym miejscu (na wewnętrzbej drodze
    osiedlowej w miejscu gdzie kiedys byl parking).. to na szczescie tylko 30zl
    wiec ciezko mi o tym pamietac. Czy jesli zaplace dzisiaj nie grozi mi jakies
    bardziej skomplikowane postepowanie (poczta i tak przesyla pieniadze 2 tyg
    zeby na tym zarobic).
    Pozdrawiam
    Dzieki z gory za odpowiedz ???

  • 2. Data: 2003-08-05 07:10:58
    Temat: Re: Co grozi za niezaplacenie mandatu ???
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Robert Sadłowski" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jakies
    > bardziej skomplikowane postepowanie (poczta i tak przesyla pieniadze 2 tyg

    Po olkolo roku zjawi sie u ciebie poborca z urzedu skarbowego
    z nakazem platmiczym
    Do kwoty mandatu doplacisz jakies grosze - nie odsetki a oplate
    manipulacyjna i juz

    TB

  • 3. Data: 2003-08-05 07:30:05
    Od: "Robert Sadłowski" <r...@i...pl>

    JAKIEJ WYSOKOSCI OPLATY MOGE SIE SPODZIEWAC ?
    DZIEKI RAZ JESZCZE I POZDRAWIAM ?

  • 4. Data: 2003-08-05 07:40:32
    Od: "Vicky" <b...@a...pl>

    > JAKIEJ WYSOKOSCI OPLATY MOGE SIE SPODZIEWAC ?
    > DZIEKI RAZ JESZCZE I POZDRAWIAM ?

    Od 30 zł to może ze 3 zł (to informacje z trzeciej ręki więc na 100% nie
    są pewne )
    Poza tym jeśli go nie zapłacisz to napewno sie upomną przy rozliczeniu
    podatkowym na koniec roku
    I jeśli będziesz miał jakąś kwotę do zwrotu to CI z niej potrącą

    Pozdrawiam
    Vicky

  • 5. Data: 2003-08-05 08:37:19
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > Poza tym jeśli go nie zapłacisz to napewno sie upomną przy rozliczeniu
    > podatkowym na koniec roku
    > I jeśli będziesz miał jakąś kwotę do zwrotu to CI z niej potrącą

    Albo wcześniej upomną się w banku, którego numer podasz
    w załączniku do deklaracji podatkowej.

    --
    Jakub Berent

  • 6. Data: 2003-08-05 09:46:30
    Od: "Vicky" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Jakub Berent" <j...@l...com.p1> napisał w wiadomości

    > Albo wcześniej upomną się w banku, którego numer podasz
    > w załączniku do deklaracji podatkowej.

    Tak ale wcześniej musza Cię o tym poinformować :)

    Pozdrawiam
    Vicky

  • 7. Data: 2003-08-05 10:54:41
    Od: "mithos" <mithos@op[NOSPAM].pl>

    > (poczta i tak przesyla pieniadze 2 tyg zeby na tym zarobic)

    Eh... Dziwne ze moje przekazy/listy polecone i priorytety dochodza zawsze w
    najkrotszych wyznaczonych przez Poczte terminach...

    Poza tym mozna wyslac przelew z banku. Idzie do 24h.

    pozdrawiam
    --
    mithos@op[NOSPAM].pl
    GG : 3442873

  • 8. Data: 2003-08-05 16:18:04
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > Tak ale wcześniej musza Cię o tym poinformować :)

    W moim przypadku ;) tytuł egzekucyjny został wysłany
    równolegle do mnie i do banku. W dzień po odebraniu go
    przeze mnie na koncie została założona blokada środków.
    Następnie bank podobno przygotował dla mnie pismo z za-
    pytaniem o chęć skorzystania z prawa kwoty wolnej od
    zajęcia, które ostatecznie do mnie nie dotarło, bo
    wcześniej poprosiłem telefonicznie o szybkie uregulowanie
    należności.

    --
    Jakub Berent