  • 1. Data: 2003-08-04 23:07:17
    Temat: Wydudkany na dzialce
    Od: "7GEO" <w...@7...com>

    Facet chcial sprzedac dzialke a ja umowilem sie z nim ze mu w tym pomoge. Uzgodnilem
    moja prowizje, w pocie czola znalazlem kupca i skierowalem go do wlasciciela.
    Goscie sie dogadali na boku, dobili targu a moja prowizje diabli wzieli. Jeden
    utrzymuje ze nie kupil a drugi ze nie sprzedal (i sie rozmyslil wiec nie bedzie
    sprzedawal)

    Madry Polak po szkodzie a wiec jak na przyszlosc ustawic transakcje kiedy sam moge
    dokonac sprzedazy jako pelnomocnik wlasciciela? Jak powinna wygladac umowa?

    Pozdrawiam, Wojtek
    w...@p...onet.pl

    PS wiem ze kupil bo stawia juz tam jakas bude

  • 2. Data: 2003-08-05 13:20:27
    Temat: Re: Wydudkany na dzialce
    Od: "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl>

    Osobnik znany jako 7GEO mieszkający pod adresem <w...@7...com> w poście
    bgmojj$ou9$...@a...news.tpi.pl napisał w ten deseń:
> [...]
    >
    > Pozdrawiam, Wojtek
    > w...@p...onet.pl
    >
    > PS wiem ze kupil bo stawia juz tam jakas bude

    Najprościej zostac licencjonowanym pośrednikiem wobrocie
    nieruchomościami. Zrobić kurs, zdac egzamin, założyć biuro. Oczywiście
    kolega chciał odprowadzić podatek od tej prowizji - prawda? To opisana
    przeze mnie droga mu to zdecydowanie ułatwi ;-)
    pozdrawiam
    Tatiana

  • 3. Data: 2003-08-05 15:13:31
    Od: "Ja" <i...@m...szczecin.pl>

> [...]
    > kolega chciał odprowadzić podatek od tej prowizji - prawda? To opisana
    > przeze mnie droga mu to zdecydowanie ułatwi ;-)
    ;))) Dokładniej : zrobić kurs, zaliczyć półroczną praktykę, zdać egzamin