  • 1. Data: 2003-08-05 05:55:38
    Temat: Eksmisja i zadłużenie
    Od: "Daniel" <d...@s...com.pl>

    Witam,
    Moja 90-letnia babcia została eksmitowana z mieszkania wraz z rodziną,
    mieszkanie komunalne zostało sprzedane, a babci z renty nadal potrącane
    jest zadłużenie, czy jest jakaś możliwość aby jej pomoc?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-08-05 07:40:50
    Temat: Re: Eksmisja i zadłużenie
    Od: "beny76" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Daniel" <d...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mieszkanie komunalne zostało sprzedane, a babci z renty nadal potrącane
    > jest zadłużenie, czy jest jakaś możliwość aby jej pomoc?

    pomoc jest mozliwa, a polega na tym, zeby cala rodzina zrobila zrzute na
    babcine zadluzenie, ktore obciaza jej emeryture :))))

    beny76