  • 1. Data: 2010-02-13 14:22:18
    Temat: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-02-13 13:16, pmlb wrote:

    > Moze zapatrzyles sie na wyroby Tonsilu, Unitry czy podobnych pod innymi
    > markami?
    > Wiesz, w latach 80-siatych Polska byla obieta embargiem amerykanskim i
    > raczej za duzo nie mogla sprzedawac jak i kupowac w tym noewe
    > technologie, omijano to w ten sposob, ze niemcy kupowali elektronike z
    > polski i zmieniali marke. Poza tym CEMI tez odczula amerykanskie
    > embargo. Musisz zrozumiec, ze brak mozliwosci wymianych handlowej
    > prowadzi do zapasci na rynku oraz uwstecznia rozwoj.
    > Tak wiec podziekujemy za to Reganowi...

    Specjalnie napisałem 1980, żebyś mi tu ducha Reagana nie wyciągał. Dla
    CEMI najbardziej rozwiniętą techniką cyfrową był układ UCY 7474, bo nie
    potrafiono skopiować układu w dwukrotnie gęstszej technologii 7475 (a
    takie DDRowo potrafiło :). Poza tym chciałem przypomnieć, że przy aż
    takim stopniu zaawansowania jak piszesz, embargo niczego nie zmieniło:
    piasek nadal mieliśmy nad Bałtykiem, aluminium z Głogowa, a złoto od
    przyjaciół ze Wschodu. Masy plastyczne na obudowę wytwarzali tzw.
    prywaciarze, bo wiodący przemysł chemiczny nie był w stanie :-P

    Nie, słon.

  • 2. Data: 2010-02-13 16:36:38
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > Nie, słon.