  • Data: 2010-02-13 12:16:13
    Temat: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote in message
    news:hl4ns2$aop$1@news.onet.pl...

    > CEMI, podobnie jak wszystkie światłe fabryki w demoludach było muzeum już
    > w roku 1980. Doprowadzenie jego do stanu techniki obowiązującego w roku
    > 1989 wymagałoby zaorania wszystkiego i wybudowania od nowa, więc lepiej,
    > że nikt (no za wyjątkiem Ciebie) nie łudził się, co tak naprawdę trzeba
    > zrobić.
    > A stan polskiej elektroniki dokładnie poznałem w połowie lat '80, gdy
    > wyjechałem w delegację na ten podły Zachód i zobaczyłem, czyl różni się
    > zgrzebna rustykalna technologia od prawdziwej produkcji półprzewodników.

    Moze zapatrzyles sie na wyroby Tonsilu, Unitry czy podobnych pod innymi
    markami?
    Wiesz, w latach 80-siatych Polska byla obieta embargiem amerykanskim i
    raczej za duzo nie mogla sprzedawac jak i kupowac w tym noewe technologie,
    omijano to w ten sposob, ze niemcy kupowali elektronike z polski i zmieniali
    marke. Poza tym CEMI tez odczula amerykanskie embargo. Musisz zrozumiec, ze
    brak mozliwosci wymianych handlowej prowadzi do zapasci na rynku oraz
    uwstecznia rozwoj.
    Tak wiec podziekujemy za to Reganowi...

    > Wiesz, po to, żeby pójść na bazar, trzeba było mieć pieniądze. Dużo
    > pieniędzy. WPrawdzie moi rodzice zarabiali powyżej średniej krajowej, ale
    > nie na tyle powyżej, by można było regularnie tam robić zakupy.

    No przepraszam bardzo, ale dzis bys pochwalil ludzi ktorzy wowczas
    kombinowali i zalatwiali wszystko zanim towar poszedl na sklep a potem na
    bazar, Radio Wolna Europa nazywala takich ludzi przedsiebiorczymi:)))
    Wladza i ludzie w PRL spekulantami i handlarzami. To im podziekuj, za to.
    Wladze zywnosc dotowaly i to wysoko. Niebieskie ptaszki to skupowaly po
    cenach dotowanych oi sprzedawali nieraz 4x drozej. Do nich z pretensjami a
    nie do wladz...

    > Ty byś nie zobaczył aluzji, nawet gdyby była wielkości słonia i kopała Cię
    > w dupę...

    A to byla aluzja?