    From: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Date: Sat, 13 Feb 2010 00:22:39 +0100
    <hkj423$uhb$1@node1.news.atman.pl> <NUdbn.22196$8K4.3089@newsfe15.ams2>
    <hkk2hn$5lp$1@node1.news.atman.pl> <hkk4dd$r9m$3@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <hkk5ld$64g$1@node1.news.atman.pl> <Lmkbn.111141$2R.14151@newsfe11.ams2>
    <hkkn4r$8p4$1@node1.news.atman.pl> <Z1mbn.203613$4N3.90630@newsfe06.ams2>
    <hkm5a4$obt$1@node2.news.atman.pl> <MDBbn.56702$EP5.20208@newsfe01.ams2>
    <11ve514o151c0.d4sjli29desx$.dlg@40tude.net>
    <hkncg8$k60$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <hkpedo$utc$1@node1.news.atman.pl>
    <Tm1cn.25893$_p.6558@newsfe04.ams2> <hkr0vh$8gu$1@node1.news.atman.pl>
    <4Zccn.3410$5n1.225@newsfe01.ams2> <hkromm$cct$1@node1.news.atman.pl>
    <pMfcn.66937$kR2.12643@newsfe05.ams2>
    <d...@4...net>
    <UBlcn.68072$8K4.8626@newsfe15.ams2> <hkspp8$v6j$1@news.onet.pl>
    <EaAcn.301847$Jg5.25161@newsfe02.ams2> <hkvda5$hlu$1@news.onet.pl>
    <wdcdn.98546$5n1.71636@newsfe01.ams2>

    On 2010-02-12 13:55, pmlb wrote:

    > Pmijajac troche nieprezcyzjne twoje ustalenia, to pomysl jak daleko dzis
    > mamy do tych technologi!
    > Technologia polprzewdnikowa ma to do siebie, ze jej rzowuj jest
    > lawinowy. Dzis CEMI byla by jedna z przodujacych fabryk polprzewodnikow
    > w uropie, wystarczylo odpowiedni zarzad, rzad i ludzi. A nie
    > spprezdawczykow rodem z centralnego, ktorzy tak jak Bielecki i Bonni
    > jedyny sukces upatrywali w doprowadzeniu wszystkiego do ruiny.

    CEMI, podobnie jak wszystkie światłe fabryki w demoludach było muzeum
    już w roku 1980. Doprowadzenie jego do stanu techniki obowiązującego w
    roku 1989 wymagałoby zaorania wszystkiego i wybudowania od nowa, więc
    lepiej, że nikt (no za wyjątkiem Ciebie) nie łudził się, co tak naprawdę
    trzeba zrobić.
    A stan polskiej elektroniki dokładnie poznałem w połowie lat '80, gdy
    wyjechałem w delegację na ten podły Zachód i zobaczyłem, czyl różni się
    zgrzebna rustykalna technologia od prawdziwej produkcji półprzewodników.

    > Trzeba bylo isc na bazar, bazaru tez nie bylo?

    Wiesz, po to, żeby pójść na bazar, trzeba było mieć pieniądze. Dużo
    pieniędzy. WPrawdzie moi rodzice zarabiali powyżej średniej krajowej,
    ale nie na tyle powyżej, by można było regularnie tam robić zakupy.

    > No wlasnie i tu jest ta roznica.

    Ty byś nie zobaczył aluzji, nawet gdyby była wielkości słonia i kopała
    Cię w dupę...