  • Data: 2010-02-08 23:55:36
    Temat: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > mam tylko nadzieje, ze tych strzech nie było widacw zalanym Wrocławiu.
    > Jest róznica, miedzy roznica w przekazie a sugerowaniu, ze ludzie zyja w
    > ziemiankach.

    Wiesz obraz mozna przekazac na kilkdziesiat sposobow, opatrzony odpowiednim
    komentarzem moze zwiekszyc sile odzialywania.
    Idealnym przykladem jest zdjecie ktore obieglo swiat pokazujce uchodzcow
    serbskich czy innych w obozie koncentracyjnym za drutami kolczastymi. Jak
    sie jednak okazlo, oni nie byli za drutami ale ekipy filmowe byly wewnatrz
    ogrodzonego terenu transformatora... czy ktos to potem pokazal, wyprostowal?
    Nie, w swiat poszlo dramtyczne zdjecie z tytulem: Serbskie obozy
    koncentracyjne...
    To samo bylo z Polska i powodzia '97. Pokazane tereny wiejskie, zalane,
    miasteczka czy miasta z ludzmi wygladajcymi jak by nie jedli miesiac lub
    byli przewlekle chorzy. To nalezalo zobaczyc.
    O tym, ze Poznan to obecnie na terenie polski niemieckie miastop Pozen to w
    UK standard. Czy ambasada, konsulat czy inna plcowka dyplomatyczna cos sie
    upomina, ze to nie prawda? Nie... oni chodza na bale...
    Ale to juz inny watek, chcialem jedynie pokazac, ja w masowych srodkach
    przekazu, zwlaszcza tak zwanych "opinotworczych" mozna z ludzi robic debili
    i skad wiesz, ze tego nie robi sie dzis z Korea Polnocna?
    Ja nie wiem co mylsec o KP ale wiem jedno, nie dam wiary masmediom, malo,
    wydaje mi sie, ze blokada Korei Polnocnej to prawda ale Korea jest blokowana
    od tej "naszej" strony...