  • Data: 2010-02-08 14:48:42
    Temat: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Lut, 15:17, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > On 2010-02-08, Przemysław Bernat <p...@w...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jeśli szukasz kolejnych wrażeń, to polecam jego dyskusje przeróżne na
    > grupie pl.biznes.banki - tam też się dowiesz jaki to nasz kraj jest be,
    > a UK to wprost raj. Polecam, ale jedynie w ramach rozrywki :)
    >
    > --
    > Wojciech Bańcer
    > p...@p...pl

    Mozna jeszcze looknac na emigracja.londyn gdzie czlowiek sie dowie
    m.in. ze widows vista to szczyt osiagniec cywilizacyjnych, najlepszy
    system operazyjny swiata ect. ect. a llinux to jakas niedorobka
    szkoleniowa dla dzieci w podstawowce - tak jak jezyk logo :)

    Przeciez gadamy z gosciem, ktory jest znany z tego, ze wie wszystko i
    zna sie na wszytskim.

    Sam podaje tony informacji nie popartych zrodlami - w odpowiedzi na
    podanie zrodla kaze nam szukac samodzielnie, w odpowiedzi na zrodla
    pokazujace, ze jest inaczje niz twierdzi mowi, ze jestesmy matoly bo
    zrodla sa niewiarygodne lub zmanipulowane.

    Na koniec nazwie kazdego glupiem i gowniarzem wychowanym na
    propagadzie IPN, a on ma juz 100 lat wszedzie byl, wszystkich zna i
    wie lepiej :)