  • Data: 2016-09-26 20:20:22
    Temat: Re: Co grozi komornikom za egzekucje fałszywych wyroków?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-09-16 o 19:00, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    i_skok_na_spolke__Oszusci_okradaja_polskie.html

    > Niezly kanal ... ale to mnie zaciekawilo:
    >
    > "Jednak oszuści nie ustępują. Zaskarżyli postanowienie o uchyleniu
    > klauzuli, czyli postępowanie w tej sprawie nadal trwa."
    >
    > Czyli oszusci sa aktywni, znani, przychodza do sadu ... no chyba, ze
    > tylko adwokat w ich imieniu ...

    Żeby tylko się nie okazało, że cała afera wynika z faktu, że niektórzy
    nie wiedzą , że mogą być wyroki innych instytucji, niż sądy :-)

    Ale sprawa mnie zaintrygowała. Moim zdaniem jest dość intrygująca,
    bowiem jest tu lekka luka. Sąd nadając klauzulę odsyła ją tylko
    wierzycielowi, bo on jest stroną. Jakby tak sfałszować sam wyrok, to
    faktycznie "dłużnik" dowie się o rzekomym długu dopiero od komornika,
    który nie jest uprawniony do badania samej sprawy.

    Szukałem, ale nie znalazłem w sumie, co ma zrobić komornik uzyskawszy od
    "dłużnika" informację, że wyrok jest sfałszowany. Jakby to był wyrok
    sądu, to oczywiście można szybko sprawdzić, czy taki zapadł. Ale jak to
    jest jakiś dziwny arbitraż. Wygląda na to,że sąd przed opatrzeniem
    klauzulą powinien jednak jakoś powiadomić o tym rzekomego dłużnika.