  • Data: 2016-09-28 14:20:28
    Temat: Re: Co grozi komornikom za egzekucje fałszywych wyroków?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:57eab490$0$646$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 27-09-16 o 17:18, J.F. pisze:
    > [...]

    >To nie wydaje mi się dobrym pomysłem.

    Sam widzisz, ile bylo przypadkow sciagania z innej osoby.

    >W mojej ocenie należałoby zrobić
    >wszystko, by nie było możliwości otrzymania tytuły wykonawczego na
    >obcy
    >adres. Po pierwsze skoro zbiór PESEL jest urzędowym, to zupełnie nie
    >rozumiem z jakiego powodu sąd z urzędu nie wysyła choćby krótkiej
    >informacji o toczącym się postępowaniu.

    wedle nowej procedury wysyla ... ale w sprawie cywilnej, nie w kwestii
    klauzuli.
    To potem w ramach klauzuli juz w zasadzie nie musi ... tylko jak
    widac - rozne sady w kraju mamy, nie tylko te oficjalne panstwowe.

    >Moim zdaniem nie można obecnie opierać się na Poczcie Polskiej, bo
    >kiedyś to był urząd, a teraz po prostu komercyjna firma. To, że
    >listonosz napisze, że nie odebrano w terminie może niekoniecznie
    >polegać
    >na prawdzie i powinno jednak podlegać weryfikacji przez jakiegoś
    >urzędnika. Policjanta? Komornika? Na pewno nie listonosza.

    Szczegolnie, jesli pisma wysyla sie Inpostem :-)

    >Uważam, że należy wszystko zrobić, by prawomocny tytuł wykonawczy,
    >gdy
    >już zapadnie, był pewnikiem. Tu już nie ma miejsca na jakieś
    >"macanki" z
    >tematem, bo postępowania nam się w nieskończoność wydłużą, a nie o to
    >chodzi.

    No ale widzisz - wystarczy ze wyjedziesz na dluzszy urlop, czy do
    szpitala trafisz ...

    No i miales tu przypadek opisany - tytul jest, z konta jest sciagane,
    trwa to dlugo, rzekomy dluznik sie nie poczuwa, i ma uslyszec "klamka
    zapadla, nic sie nie da zrobic" ?
    No owszem, jesli mu potem sad w razie wlasnej winy odda szybko i z
    nawiazka ...

    J.