  • 1. Data: 2020-10-30 17:57:04
    Temat: Cmentarz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Cmentarze zamkniete ... ale co Prezes brata nie odwiedzi ?
    Czy to bedzie delegacja panstwowa, wiec przepisy dla holoty sie jej
    nie tyczą ? :-)

    J.

  • 2. Data: 2020-10-30 18:42:52
    Temat: Re: Cmentarz
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Śp. Prezydent RP pochowany jest w katedrze, a nie na cmentarzu.

  • 3. Data: 2020-10-30 19:32:23
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-30 o 17:57, J.F. pisze:

    > Cmentarze zamkniete ... ale co Prezes brata nie odwiedzi ?
    > Czy to bedzie delegacja panstwowa, wiec przepisy dla holoty sie jej nie
    > tyczą ? :-)

    Mamusię to raczej napewno odwiedzi. Cały cmentarz będzie jego.

    Przy okazji zapytam: gdzie rozdają takie maseczki? Już tyle nawydawałam
    pieniędzy na różne maseczki, więc chociaż jedną chciałabym dostać za
    darmo. Taką:
    https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/koronawirus-w-
    polsce-zamkna-szkoly-i-przedszkola-premier-wyjasnia-
    aa-DbHq-kWR9-6N5p.html

    --
    animka

  • 4. Data: 2020-10-30 20:37:58
    Od: r...@o...pl

    W dniu piątek, 30 października 2020 17:57:08 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Cmentarze zamkniete ...

    Już za chwileczkę, już za momencik - trafiłem na moment, gdy przed sekundami na
    dziennikustaw.gov.pl pojawiła się poz. 1917 z rozporządzeniem (jeszcze nie chce
    się ściągać pdf.) - zakładając zamknięcie cmentarzy od 31-11, należałoby
    założyć, że chodzi o godz. 00:00, czyli tuż po północy z piątku na sobotę...

    Czyli:

    - obywatele mają jeszcze kilka godzin by zdążyć odwiedzić cmentarz (wielu
    zapewne chodzi to po głowie).

    - no a czy policja ma również kilka godzin na przygotowanie się (czyt:
    zaopatrzenie się w odpowiednią ilość druków) do ustawienia w bramach cmentarzy,
    by każdemu kto po godz 00:00 nie zdąży opuścić obszaru cmentarza wlepić
    całkiem bezprawny mandat, a najlepiej karę administracyjną?

    Się pojawiło w trakcie pisania posta - jak w relacji "na żywo":

    ,,§ 28a. Od dnia 31 października 2020 r. do dnia 2 listopada 2020 r.
    zakazuje się wstępu na teren cmentarzy, z wyjątkiem pogrzebu i czynności
    z nim związanych."

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 5. Data: 2020-10-30 21:22:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2020 o 20:37, r...@o...pl pisze:

> [...]
    > by każdemu kto po godz 00:00 nie zdąży opuścić obszaru cmentarza wlepić
    > całkiem bezprawny mandat, a najlepiej karę administracyjną?

    Policja aktualnie nie działa - przynajmniej w warszawie - pilnują puste
    dome kaczelika (bo zapewne spierdolił) i czynowników prtyjnych.
    Pozostali to przyjedni i nawet jakbyś im kazał ponaklejać kartki na
    wejściach do cmentarzy to się pogubią.

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2020-10-30 22:33:15
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-30 o 20:37, r...@o...pl pisze:
> [...]
    > by każdemu kto po godz 00:00 nie zdąży opuścić obszaru cmentarza wlepić
    > całkiem bezprawny mandat, a najlepiej karę administracyjną?

    Nie wlepią mandatow, bo nie ma policjantów. Pan najwyższy prezes wziął
    sobie do ochrony 60 radiowozów i helikopter.
    Zamkną bramy cmentarzy o godz.24:00 i ten kto nie zdąży wyjść pomieszka
    na cmentarzu do 3-go listopada .

    --
    animka

  • 7. Data: 2020-10-31 22:18:36
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 30 Oct 2020 22:33:15 +0100, Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    wrote:

    >Zamkną bramy cmentarzy o godz.24:00 i ten kto nie zdąży wyjść pomieszka
    >na cmentarzu do 3-go listopada .
    W Ciecinie ciężko byłoby zamknąć te bramę:
    https://goo.gl/maps/KomDuKF8KauQbB9Y6

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 8. Data: 2020-10-31 22:54:38
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-31 o 22:18, WAM pisze:

    > W Ciecinie ciężko byłoby zamknąć te bramę:
    > https://goo.gl/maps/KomDuKF8KauQbB9Y6

    Pięknie tam, ale cmentarza nie widzę.
    Dzisiaj na jakiś cmentarz przyjechało 60 km. małżeństwo. Mąż podsadzał
    żonę przez bramę wieczorem, potem pomagał jej w przechodzeniu z
    powrotem. Dziwne to, że cmentarz zamknięty, a wszystkie groby były
    oświetlone. Reporterzy robili zdjęcia i solidaryzowali się z tym
    małżeństwem. To jest chyba na stronie Super Expresu.

    --
    animka

  • 9. Data: 2020-10-31 23:34:30
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 31 Oct 2020 22:54:38 +0100, Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    wrote:

    >Pięknie tam, ale cmentarza nie widzę.
    Za tą bramą jest cmentarz. Jeden z największych na świecie.

    WAM

  • 10. Data: 2020-11-01 01:21:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-10-31, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    > Za tą bramą jest cmentarz. Jeden z największych na świecie.

    Wjechałem za bramę i widzę, że wojsko już pilnuje aby nikt nie wlazł:
    https://goo.gl/maps/mnvgSrqfcrfLmwWz6

    --
    Marcin