  • 1. Data: 2020-10-30 07:42:16
    Temat: Brak decyzji o kwarantannie
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    https://www.rpo.gov.pl/pl/content/koroanwirus-testow
    anie-brak-decyzji-o-kwarantannie-edukacja-tematem-wy
    st%C4%85pien-rpo-do-mz-nfz-gis

    wiele problemów, a rozwiązań nie widać.

  • 2. Data: 2020-10-30 08:02:09
    Temat: Re: Brak decyzji o kwarantannie
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jesteś spokrewniony z Runtem czy Animką?

  • 3. Data: 2020-10-30 11:14:27
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    W dniu 30.10.2020 o 08:02, _Master_ pisze:
    > Jesteś spokrewniony z Runtem czy Animką?

    a Ty dostałeś decyzję o kwarantannie ? lub o izolacji ?

  • 4. Data: 2020-10-30 12:53:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.10.2020 o 07:42, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > wiele problemów, a rozwiązań nie widać.

    Nie da się tego rozwiązać, albowiem nie można w sposób prawem przepisany
    stwierdzić w drodze postępowania administracyjnego, ze dana osoba
    faktycznie komukolwiek zagraża. Większość tych decyzji mogłoby zostać
    zaskarżonych, bo skoro opieramy sie na testach o prawdopodobieństwie na
    poziomie 50~60 %, to musimy przyjąć, że 50~40% decyzji jest
    bezpodstawnych - tylko nie wiemy które. Reszta jest pochodną tej
    konstatacji.

    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2020-10-31 17:31:00
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

> [...]
    > poziomie 50~60 %, to musimy przyjąć, że 50~40% decyzji jest
    > bezpodstawnych - tylko nie wiemy które. Reszta jest pochodną tej

    a teraz zadecydowali, że te mniej wiarygodne testy antygenowe będa
    podstawą do nakładania kwarantann i izolacji
    Wystarczy poczytać co piszą o testach antygenowych, wykrywają
    przeciwciała i jak ktoś ma przeciwciała to znaczy, że ma covid lub miał
    gdy nie ma przeciwciał, to nie ma covida

  • 6. Data: 2020-10-31 22:41:25
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-31 o 17:31, Monika Głowacka pisze:

> [...]
    > przeciwciała i jak ktoś ma przeciwciała to znaczy, że ma covid lub miał
    > gdy nie ma przeciwciał, to nie ma covida

    Oj tam...Moja córka miała przeciwciała, bo ma chorobę duhringa(uczulenie
    na gluten). Co miesiąc miała pobieraną krew. Jak nie podżerała tego co
    jej nie wolno to nie miała uczulenia i przeciwciał mie miała). Ponadto
    brała proszki sprowadzane "Na ratunek" ze Stanów (Disulone) i to jej
    pomagało.
    Teraz je i robi co chce, a ja nie mam już na nią żadnego wpływu. Ona
    przecież mundrzejsza.

    --
    animka