  • 71. Data: 2007-04-22 21:39:24
    Temat: Re: Cieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce.....
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f0gjpl$r0d$2@news.onet.pl Arek <a...@e...net> pisze:

    > Na szczęście nie jest tak źle.
    > Z każdej strony są ludzie i burak,
    To prawda. Burak najczęściej nie wie o swym buractwie, prawda?

    > choć przyznam, że z taką skalą frustracji, nienawiści czy kij wie czego
    > wobec pracodawcy - jaką zaprezentował Jotte - to się jeszcze nie
    > spotkałem.
    Gdzie się nie spotkałeś? Na wolce czy we więźniu?

    --
    Jotte

  • 72. Data: 2007-04-22 21:39:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f0gjvl$r0d$5@news.onet.pl Arek <a...@e...net> pisze:

    > A mówiłem Ci, że nie wiesz o czym piszesz? :)
    No i co?

    --
    Jotte

  • 73. Data: 2007-04-22 22:30:30
    Od: "muffled" <o...@o...eu>

    Jotte wrote:

    > Ty, oczywiście.

    nie dyskutuj z durniem, buzdygan to jeden z wiekszych trolli
    internetowych - nawet sobie w wikipedii strone zrobil rotfl, generalnie
    szkoda klawiatury

    arek - wiesz dlaczego Wielka Brytania tak dobrze stoi - istnieje cos
    takiego jak elementarne poszanowanie prawa, firma chocby padala kase
    wyplaci, zreszra co ja bede trolli pisal

  • 74. Data: 2007-04-22 23:51:20
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik muffled napisał:
    > nie dyskutuj z durniem, buzdygan to jeden z wiekszych trolli
    > internetowych - nawet sobie w wikipedii strone zrobil rotfl, generalnie
    > szkoda klawiatury

    No to Ciebie zaproszę do sądu.
    Jotten przekona się, że nie miał racji :)

    > arek - wiesz dlaczego Wielka Brytania tak dobrze stoi - istnieje cos
    > takiego jak elementarne poszanowanie prawa, firma chocby padala kase
    > wyplaci, zreszra co ja bede trolli pisal

    Nie rozśmieszaj mnie. Nie gadasz ze swoimi dzieciakami, żeby próbować
    takie bzdety wciskać.

    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 75. Data: 2007-04-22 23:54:49
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Jotte napisał:
    > To prawda. Burak najczęściej nie wie o swym buractwie, prawda?

    Nie wiem. Pytaj buraków.

    > Gdzie się nie spotkałeś? Na wolce czy we więźniu?

    A co to jest "we więźniu" ?

    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 76. Data: 2007-04-22 23:55:13
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Jotte napisał:
    > A gdzie, jeśli wolno spytać, bo piszą co innego?

    W areszcie śledczym.

    I widzisz - tyle jest warte to co piszą.

    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 77. Data: 2007-04-23 06:04:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Arek pisze:
    > Firmy - nie wiem dlaczego piszesz to słowo w cudzysłowie, używaj słowa
    > przedsiębiorstwa, jeżeli razi Cię popularne znaczenia słowa firma -
    > plajtują gdy tracą płynność finansową.

    Dlatego że firma która nie płaci wynagrodzeń nie jest poważną firmą.

    > Jeżeli dobro własnej firmy pracownika nic nie obchodzi to nie jest to
    > pracownik, ale sabotażysta, który niszczy pracę i zaangażowanie swoich
    > współpracowników.
    > I nikt mi łaski nie robi, że pracuje. Nie chce , nie pasuje mu to droga
    > wolna.

    Pracodawca który nie potrafi prowadzić działalności gospodarczej nie
    powinien się do tego brać. Nie ma takiego przymusu. Nie ma też przymusu
    zatrudniania ludzi.
    Pracownicy pracują po to by uzyskać środki na utrzymanie, a nie po to by
    "firma" działała.

    > Na szczęście nie brakuje chętnych do pracy wartościowych ludzi.

    A i poważnych firm nie brakuje ...

    > Oczywiście. Jednak korona z głowy nikomu nie spadnie jeśli dostanie je
    > kilka czy nawet kilkanaście dni później.
    > Ma kartę kredytową może dzięki temu zachować pełną płynność domowego
    > budżetu bez kosztów zresztą.

    Leczysz się?

    > Ale my w tym wątku nie rozmawiamy o okradaniu kogokolwiek, prawda?

    Nie widzisz analogii ? Trudno.

    > To po co ten przykład?

    Po to by ci uświadomić że bredzisz.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 78. Data: 2007-04-23 06:17:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kriso pisze:

    > No tak, to pracownik jesli przykladowo dojezdza do pracy i sie spozni (bo w
    > korku stoi) to tez zostawia autko w korku i biegnie piechota albo helikopter
    > wzywa - czyli pracodawca tez moze od niego tego wymagac ??

    Oczywiście że pracodawca może wymagać od pracownika by stawił się na
    umówioną godzinę.
    Jak pracownik się spóźni to pracodawca może z tego wyciągnąć odpowiednie
    konsekwencje.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 79. Data: 2007-04-23 08:07:29
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Johnson napisał:
    > Dlatego że firma która nie płaci wynagrodzeń nie jest poważną firmą.

    Nie mówimy o firmach nie płacących wynagrodzeń lecz o spóźnieniu się z
    terminem płatności.

> [...]
    > zatrudniania ludzi.
    > Pracownicy pracują po to by uzyskać środki na utrzymanie, a nie po to by

    Ale farmazony gadasz.
    Nawet w najlepszej firmie cyklicznie pojawiają się braki płynności
    finansowej i jest to oczywistość wszystkim znana. Nawet teoretykom.

    > Leczysz się?

    Dodajesz sobie splendoru tymi osobistymi wycieczkami?

    > Nie widzisz analogii ? Trudno.

    Nie, nie widzę analogii między
    SPÓŹNIENIEM się pracodawcy z wypłatą, a OKRADANIEM ludzi.

    Zdrówka

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com