  • 1. Data: 2007-04-22 08:55:52
    Temat: zajezdnia autobusowa dzialka
    Od: Grzegorz G <g...@a...mail>

    Witam grono .
    Proszę o poradę do grupy w następującej sprawie , w zeszłym tygodniu
    zaczęli krecić się po mojej działce geodeci , grzecznie zapytani co robią
    odparli ze wymierzają poszerzenie drogi powiatowej itd , itd . Ok . Droga
    wymaga poszerzenia i remontu wiec zero zastrzeżeń do ich działalności .
    Lecz coś mnie tknęło aby zapytać w powiatowym zarządzie dróg i co sie
    okazało : poza tym co robią geodeci czyli cytuję "OPRACOWANIE DOKUMENTACJI
    TECHNICZNEJ DLA ZADANIA ,, PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ nr .." panowie
    wpadli na pomysł aby na mojej działce zrobić zajezdnie z przystankiem dla
    autobusów o srednicy 12 m i 6 metrowym pasem szerokości tejże zajezdni .
    I teraz moje pytanie - gdzie sie udać aby i jakich argumentów użyć aby w
    fazie projektowania wyperswadować im takie rozwiązanie kosztem tylko
    jednego podatnika ? Nadmienię ze na potrzeby zajezdni autobusowej i
    przystanku jakieś 10 lat temu nieodpłatnie przekazałem na rzecz gminy
    część gruntu pod budowę przystanku autobusowego i miejsca do zawracania
    autobusów . Jeśli chodzi o obciążenie ruchu autobusowego jest to 10-11
    kursów dziennie maksymalnie wiec nie jest to wg mojej oceny duże
    obciążenie ruchem ( a pasażerów w autobusie 2 czasem 5 ) . Nie jestem
    typem aspołecznym który sprzeciwia sie budowaniu czegokolwiek na jego
    działce na rzecz gminy ale u licha czemu tylko na mojej działce jesli to
    dla wszystkich ?! . Może ktoś juz temat przerabiał lub będzie w stanie mi
    podpowiedzieć co w tej materii zrobić aby wybić im z głowy zajezdnię
    .Działka oznaczona jako rolnicza jesli by miało to mieć jakieś znaczenie .
    Za wszelkie info bedę wdzięczny :)

    --
    G.

  • 2. Data: 2007-04-22 17:16:39
    Temat: Re: zajezdnia autobusowa dzialka
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sun, 22 Apr 2007 08:55:52 +0000 (UTC), Grzegorz G napisał(a):

    > co w tej materii zrobić aby wybić im z głowy zajezdnię
    > Działka oznaczona jako rolnicza jesli by miało to mieć jakieś znaczenie .
    > Za wszelkie info bedę wdzięczny :)
    Ja proponuję, póki pogoda sprzyjająca, piorunem zalesić i wydać ca 0,5k zl
    na dokonanie odpowiednich zmian w ewidencji gruntów. Przy założeniu, że
    mówisz o powierzchni 7-8 arów to oprócz kosztów wykupu inwestor będzie
    musiał uwzględnić ok. 8tys. zł na wyłączenie z prod. leśnej ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 3. Data: 2007-04-22 17:34:34
    Od: Grzegorz G <g...@a...mail>

    Dnia Sun, 22 Apr 2007 19:16:39 +0200, poreba napisał(a):

> [...]
    > że mówisz o powierzchni 7-8 arów to oprócz kosztów wykupu inwestor
    > będzie musiał uwzględnić ok. 8tys. zł na wyłączenie z prod. leśnej ;)

    rozumiem ze jak sie inwestor uprze ze tam ma być zajezdnia to juz moge sie
    pożegnać ze śliczną działką ??

    --
    G.

  • 4. Data: 2007-04-22 21:01:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz G" <g...@a...mail> napisał w wiadomości

    Inwestor powinien mieć Twoją zgodę na inwestycję na Twojej działce. Poza tym
    uważam, ze skoro juz raz im dałeś działkę pod tę "pętlę", to skoro chcą budować
    w innym miejscu powinni poprzednią oddać.

  • 5. Data: 2007-04-23 00:25:39
    Od: "SCHAUer" <f...@o...pl>

    > rozumiem ze jak sie inwestor uprze ze tam ma być zajezdnia to juz moge sie
    > pożegnać ze śliczną działką ??

    to jest Twoja działka i Ty jesteś decydentem odnośnie w/w.

  • 6. Data: 2007-04-23 05:32:21
    Od: Grzegorz G <g...@a...mail>

    Dnia Mon, 23 Apr 2007 02:25:39 +0200, SCHAUer napisał(a):

    > to jest Twoja działka i Ty jesteś decydentem odnośnie w/w.

    Niepokoi mnie tylko taki paragraf o wywłaszczeniu ... ma on zastosowanie
    w w/w sytuacji ?

    --
    G.

  • 7. Data: 2007-04-23 09:56:04
    Od: "SCHAUer" <f...@o...pl>

    > Niepokoi mnie tylko taki paragraf o wywłaszczeniu ... ma on zastosowanie
    > w w/w sytuacji ?

    ja Tobie polecam konsultację u prawnika, najlepiej dobrego notariusza

  • 8. Data: 2007-05-02 17:41:48
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Jesli to jedynie za stosownym odszkodowaniem.
    JaC