  • 61. Data: 2007-04-22 20:49:45
    Temat: Re: Cieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce.....
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f0g80j$8rq$1@atlantis.news.tpi.pl Kriso <t...@c...pl>
    pisze:

    > Spokojnie, nie rozmawiasz ze swoim ojcem dziecko :)
    Ja z toba nie rozmawiam, synku, ja cię pouczam i strofuję.

    --
    Jotte

  • 62. Data: 2007-04-22 20:55:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f0gd2i$6ee$2@news.onet.pl Arek <a...@e...net> pisze:

    > No i... ?
    > Co to zmienia ?
    > Jeżeli Kriso poczuje się znieważony to składa zawiadomienie o
    > przestępstwie
    I podpisze się pod nim "Kriso", żałosny dyletancie?

    --
    Jotte

  • 63. Data: 2007-04-22 21:21:53
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Jotte napisał:
    > I podpisze się pod nim "Kriso", żałosny dyletancie?

    Podpisze się pod nim swoim imieniem i nazwiskiem.
    Widzisz jakiś problem?
    Myślisz, że musi być spełniony warunek, że Ty go znasz z imienia i
    nazwiska by doszło do znieważenia?
    To kto tu jest dyletantem...

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 64. Data: 2007-04-22 21:23:25
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f0gjko$r0d$1@news.onet.pl Arek <a...@e...net> pisze:

    > To kto tu jest dyletantem...
    Ty, oczywiście.

    --
    Jotte

  • 65. Data: 2007-04-22 21:24:30
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Kriso napisał:
    > Arek.. nie mam ochoty ani czasu na pchanie sie w tryby proceduralne, z tym
    > "ekspertem" :)

    Domyślam się.
    Pisałem tylko a muzo co by było gdyby Ci się chciało i odnośnie tego, że
    nasz prawy szermierz stosuje się do prawa dość wybiórczo.

    > Jesli chodzi o dzisiejsza rozmowe, zauwazylem ze chyba predzej sie gora z
    > gora zejdzie niz pracodawca z pracownikiem ;)

    Na szczęście nie jest tak źle.
    Z każdej strony są ludzie i burak, choć przyznam, że z taką skalą
    frustracji, nienawiści czy kij wie czego wobec pracodawcy - jaką
    zaprezentował Jotte - to się jeszcze nie spotkałem.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 66. Data: 2007-04-22 21:25:19
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Jotte napisał:
    > Zgłupiałeś w tym więźniu ze szczętem.

    Nie byłem w "więźniu", nawet jeżeli to słowo oznacza w Twoim slangu
    więzienie.

    zdrówka
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 67. Data: 2007-04-22 21:26:23
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Jotte napisał:
    > Kogo miałby informować, chłopie?
    > Przecież doradzałem ci lekturę porzepisów i archiwum. Czemu nie
    > zastosowałeś się?
    > Nie gadałbyś takich bzdur.

    A po co mi lektura chłopie?

    Ja to przerobiłem na żywca, więc jeśli opierasz na czymś przekonanie o
    swojej bezkarności to się zdrowo przejedziesz :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 68. Data: 2007-04-22 21:27:42
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Jotte napisał:
    [..]
    > Nie bajdurz. Pogadamy, jak będzie. Na teraz bądź łaskaw nie fantazjować.

    A mówiłem Ci, że nie wiesz o czym piszesz? :)

    [..]
    > Jakoś mi to nie przeszkadza w niczym.

    W jakości życia na pewno.

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 69. Data: 2007-04-22 21:36:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f0gjt6$r0d$4@news.onet.pl Arek <a...@e...net> pisze:

    > A po co mi lektura chłopie?
    > Ja to przerobiłem na żywca
    I nic cię to nie nauczyło? Jeszcze raz trzeba?

    --
    Jotte

  • 70. Data: 2007-04-22 21:38:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f0gjr7$r0d$3@news.onet.pl Arek <a...@e...net> pisze:

    > Nie byłem w "więźniu", nawet jeżeli to słowo oznacza w Twoim slangu
    > więzienie.
    A gdzie, jeśli wolno spytać, bo piszą co innego?

    --
    Jotte