    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ciąża i ...
    Date: Wed, 29 Dec 2004 18:57:34 +0100

    > Ha !, Dobre !!, Pojdz troche dalej, moze strzal w tyl glowy ?? , niechże
    nie
    > mecza i nie wykorzystuja niecnie pracodawcow, pasożytki wstretne !!

    jak swedzi cipka, to albo sie kupuje gume albo sie mysli zanim da sie
    dupy.
    A nie pozniej rodziny ktore zarabiaja po 300 zl miesiecznie robia po 5-10
    dzieci
    i placza ze nie maja za co zyc, i co wtedy zrobic? ha najlepiej wprowadzic
    wyzszy podatek dla
    tych co sie zastanawiali zanim cokolwiek zrobili, doszli do pieniedzy,
    zabrac im to i rozdac tym
    ktorym sie dupy nie chce ruszyc.
    Albo jak w tym przypadku zatrudnienie przedluzyc.

    Brawo , swietne podejscie.

    Skoro twoim zdaniem pracodawca powinien w takim przypadku cierpiec no to
    moze
    uzasadnij. Przekonaj mnie ze jest to ok, moralne i nie z punktu widzenia
    tylko kobiety,
    ktora celowo ukryla ten fakt. Obie strony wez pod uwage.

    Powinno inaczej to wygldac, (przy zatrudnieniu)

    -"czy jest Pani w ciazy llub czy planuje pani w najblizszym czasie ciaze"
    - "nie"
    - i mozna przejsc dalej

    jezeli ktos planuje kariere to dzieci nie robi, a nie - robi dzieci a
    pozniej
    obca osoba ma placic jej za "nic nierobienie"

    Myslisz ze pracodawcy pieniadze z nieba spadaja ?

    Dajmy na to ktos zaczyna biznes zatrudnia 3 kobietki, one robia takie
    zagranie jak powyzej
    i firma bankrutuje...

    to jest wporzadku?

    P.