  • Data: 2004-12-30 00:01:11
    Temat: Re: Ciąża i ...
    Od: "Adiola" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paszczak" <szczapak@

    > Przeciez umowe otrzymuje na poczatku pracy, na poczatku okresu probnego.
    > I juz ta umowe trzeba przedluzac do dnia porodu (a w zasadzie to do konca
    > urlopu macierzynskiego).

    A gdzie jest napisane, ze umowa, by sprawdzic czy ktos nadaje sie do pracy,
    musi byc umowa o prace ??, IMO, na poczatek wystarczy umowa zlecenie lub o
    dzielo. A jesli sie pracownica nadaje i jak sam twierdzisz, ze w sumie to
    nie taka znowu wielka tragedia jesli juz zajdzie ( badz jest juz w tej
    nieszczesnej ciazy), to moim zdaniem nie ma znaczenia kiedy to sie stanie.

    Tak wynika z natury, ze kazda plodna kobieta moze zajsc w ciaze, cykl
    powtarzalny srednio co 28 dni, zatem, co za roznica czy zajdzie w te ciaze
    miesiac wczesniej czy pozniej ??

    I powiedz mi prosze, jakie gwarancje niezajscia w ciaze chcialbys od kobiety
    uzyskac, skoro nie ma 100% zabezpieczenia, oprocz szklanki wody naturalnie
    ;-)) ??

    Adiola