    From: "kredytobiorca" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ciąża i ...
    Date: 29 Dec 2004 13:49:53 +0100

    > ps.

    > ma
    >
    > zreszta po przeczytaniu ostatniej linijki
    > "Jest to przewidziane w prawie czy one sa bezkarne?" zrozumialbys o co mi
    > chodzi.
    > Ale najlepiej zastosowac metody leszka, wyciac fragment i na niego
    > odpowiedziec
    > osmieszajac rozmowce.

    Nie było to moim zamiarem - przepraszam, jeśli tak wyszło.
    Na grupie po prostu widzę - w tych tematach - 2 fronty: pracodawców, dla
    których wszystko co dobre dla pracowników jest złe; no i pracowników - dla
    których odwrotnie.
    Ja tylko stwierdziłem fakt. A czy to prawo jest dobre czy złe - to już inna
    sprawa i tutaj też mógłbym polemizować zarówno z punktu widzenia pracodawcy jak
    i pracownika a tym bardziej pracownicy.
    Poza tym przypomniała mi się - tak na marginesie - sytuacja, kiedy to
    identycznie straszy bank kogoś, kto wziął kredyt, w z przyczyn losowych nie
    daje rady go spłacać i ta sama "śpiewka": "do więzienia";)))
    Pozdrawiam i jeszcze raz sorry:)