  • 11. Data: 2005-06-17 15:57:56
    Temat: Re: Ciąża a pracodawca
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "castrol"

    > he he, niezle malzenstwo :) ty nie uzywasz sprzetu, natomiast zona zawsze
    > uwaza na to co robi ;D
    >
    > Niezle niezle, ja tam sie do waszych spraw nie mieszam, ale mi sie to
    > bynajmniej wydaje dziwne i w swoim zwiazku malzenskim nie wyobrazam sobie
    > abym mogl nie uzywac sprzetu i aby moja zona przy tym zawsze uwazala na to
    > co i z kim robi :P

    mamy już trójkę ( w tym część dorosłych) dzieci
    więc ja po prostu nie uzywam
    a nie chciałem dać przedmówcy asumptu do uszypliwego
    komentarza na temat prowadzenia się mojej małżonki
    więc napisałem tak jak napisałem

    macso

  • 12. Data: 2005-06-17 15:59:26
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SQLwysyn"

    > JAk to na tej grupie. Ktos (Renata) zadal konkretne pytanie. Chloptasie
    > odpowiedzi nie znaja ale sie produkuja slac perelki dowcipu kolonijnego.

    misiu
    odpowiedź jest prosta i została udzielona
    a jak nie umiesz czytać to się nie sil na uszczypliwości

    macso

  • 13. Data: 2005-06-17 16:13:30
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "macso" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "SQLwysyn"

    > misiu
    > odpowiedź jest prosta i została udzielona

    Czyzby? W którym poście żabko kolonijna?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 14. Data: 2005-06-17 16:17:31
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SQLwysyn"

    > Czyzby? W którym poście żabko kolonijna?

    PLONK

    macso

  • 15. Data: 2005-06-17 16:27:30
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d8u7vv$ide$1@nemesis.news.tpi.pl>, macso wrote:
    .

    > oczywiście slyszalem o przypadkach że kobietę bolał brzuch i pojechała do
    > szpitala
    > i okazało się że ma rodzić, ale dotyczyło to nastolatek ukrywających ciąże
    > przed ordzicami.

    No niestety nic lepiej. O pracownicach ukrywających ciążę przed
    pracodawcą jako żywo nikt nie słyszał.

    > to akurat nie ma związku, bo wakacje jak zauważyłaś są maks 3 miesiące więc
    > w końcu ja zobaczy, żaden urlop nie trwa wiecznie, chorobowe zresztą też.

    Ale czego ty nie rozumiesz? Do 4-5 miesiąca w wielu przypadkach bez
    wielkiego wysiłku - a przy odpowiedniej budowie ciała, bez wysiłku -
    ciążę można maskować, plus 3 miesiące daje 7-8 co jest więcej niż 6.
    Czego tu można nie zrozumieć?

    No dobra, krótka piłka: znasz odpowiedź na postawione pytanie?

    Renata

  • 16. Data: 2005-06-17 16:28:36
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d8usb6$bn1$1@nemesis.news.tpi.pl>, macso wrote:

    > Użytkownik "SQLwysyn"

    > misiu
    > odpowiedź jest prosta i została udzielona

    Przez kogo?

    Renata

  • 17. Data: 2005-06-17 17:00:53
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska"

    ciach bo hadko czytać

    > No dobra, krótka piłka: znasz odpowiedź na postawione pytanie?

    jasne
    nie ma obowiązku ale ma interes żeby to zrobić jak najprędzej

    macso

  • 18. Data: 2005-06-17 18:34:28
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > PLONK

    Jakos nie przypominam sobie posta o takim temacie. Argumentów braklo
    przedszkolaku?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 19. Data: 2005-06-17 19:30:41
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d8uvud$3av$1@nemesis.news.tpi.pl>, macso wrote:

    > Użytkownik "Renata Gołębiowska"
    >
    > ciach bo hadko czytać

    > jasne
    > nie ma obowiązku ale ma interes żeby to zrobić jak najprędzej

    Jaki?

    Renata

  • 20. Data: 2005-06-18 07:09:33
    Od: "Les P" <l...@n...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" napisał:

    > odpowiedzi nie znaja ale sie produkuja slac perelki dowcipu kolonijnego.

    Odpowiedzi też nie znasz, ale pomyślałeś sobie, że zabłyśniesz błyskotliwą
    uszczypliwością?
    Banalny tekst Ci wyszedł, ale nie załamuj się. Dziewczyny patrzą!
    Spróbuj jeszcze raz - po leżakowaniu.

    Les P