  • Data: 2004-06-08 08:45:56
    Temat: Re: Chęć rozwodu.
    Od: grzehorz <a...@...sygnatur.ce> szukaj wiadomości tego autora

    greg wrote:

    > § 3. Rozwód nie jest również dopuszczalny, jeżeli żąda go małżonek
    > wyłącznie winny rozkładu pożycia, chyba że drugi małżonek wyrazi zgodę na
    > rozwód albo że odmowa jego zgody na rozwód jest w danych okolicznościach
    > sprzeczna z zasadami współżycia społecznego.

    Wynika z tego, że mogę złożyć pozew o rozwód uznając się winnym jeśli moja
    żona zgodzi się z tym. Tak? Tylko jak to ująć?!?
    Domyślam się, że zależy to wszystko jeszcze od danego sądu który będzie
    rozpatrywał sprawę.
    A tak przy okazji, może mi ktoś wyjaśnić ewentualnie w tym kontekście jak
    wygląda sprawa separacji i co ona daje?

    && &&
    && Nie jest łatwo napisać coś w sygnaturce... &&
    && &&