  • Data: 2004-06-08 19:22:48
    Temat: Re: Chęć rozwodu.
    Od: "martiN" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W praktyce oznacza to, że będziesz
    > musiał płacić na żonę przez ładnych parę lat, a może i dłużej. Jakby nie
    > było Twojej winy, to alimenty są orzekane tylko w przypadku "niedostatku"
    > żony (a więc musi się ona bardziej "postarać" o wykazanie tego) i tylko na
    > ograniczony okres czasu (5 lat z możliwością przedłużenia w uzasadnionych
    > okolicznościach). Więc nie wiem czy dobrze, że tak łatwo się zgodziłeś.

    ...właśnie miałem Cię przestrrzec przed tym co napisał Bartek. Znam taką
    historyjkę osobiście (nie mnie na szczęście to dotyczy) i jest całkiem
    realne, była żona wykazała, ża żyję w niedostatku a byłemu mężowie powodzi
    się w miarę dobrze i teraz były mąż ją sponsoruję-dobre co? A ja wiem
    nieoficjalnie, że ONA wcale nie żyję w niedostatku... Więc ZASTANÓW się nad
    decyzją-później możesz żałować.
    A nie może być: BEZ ORZEKANIE O WINIE...hę ?

    Pozdro martiN