  • Data: 2013-08-26 20:11:37
    Temat: Re: Chcemy, żeby dziecko wyjechało z ciotką za granicę
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    marsel wrote:

    > Gdzie i do kogo?
    > Skoro nikogo nie interesuje legalnie wydany dowód osobisty, który
    > zresztą jest jakoś tam "znormalizowany" z unijnymi przepisami, to
    > myślisz, że pieczątka jakiegoś tam notariusza zrobi na kimś wrażenie?

    wiesz, nie chodzi o legalnosc dowodu tylko rozbieznosc nazwisk w tych
    dowodach.
    Im bedzie wieksza swoboda poruszania sie miedzy krajami tym wiecej
    takich przypadków czepiania sie dorosłego z dzieckiem bedziemy mieli.

    Ja przerabialem dwa, na szczescie bez konsekwencji.
    Raz kiedy 3-letnie dziecko rano uparło się, ze chce ze mną isc do sklepu
    na zakupy.
    I policjant zainteresował się co facet z zaspanym 3-latkiem na rekach
    robi o 7.30 rano w sklepie.
    A drugi raz na lotnisku, kiedy juz wowczas 4-latek postanowil tupaniem i
    wyciem postawić na swoim, ze mama do ubikacji nie może isc.
    I darł się na całe lotnisko "gdzie jest mama". :)
    I jeszcze postanowił, że ja nie mogę do dotknąć.
    Wowczas patrol policji długo nam się przyglądał.
    Moje szczęscie polegało chyba na tym, że nie próbowałem go uciszac tylko
    spokojnie stałem obok, a on nie postanowił iść mamy szukac, wiec nie
    musiałem go siłą zatrzymywać.

    Gdzie i do kogo zadzwonią to już ci Robert wyjaśni. On się na tym zna.