eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: "Ceny podlegaja negocjacjom" - co to znaczy w swietle oferty publicznej. › Re: "Ceny podlegaja negocjacjom" - co to znaczy w swietle oferty publicznej.
    From: Drwal <w...@o...tej>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Ceny podlegaja negocjacjom" - co to znaczy w swietle oferty publicznej.
    Date: Fri, 27 Aug 2004 15:20:41 +0200

    Rafa? napisał(a):
    > Nasuwa mi sie po tej pouczajacej historii (pouczajacej bo mam sie
    > jeszcze czego uczyc - negocjator ze mnie do...) pytanie:
    > Co to znaczy ze ceny podlegaja negocjacji w swietle prawa.

    Zdaje sie ze w swietle prawa to nawet gdy nie ma informacji o mozliwosci
    negocjowania mozesz wytargowac cene odmienna od tej zapisanej w cenniku.
    Przyklad - gdzie na targu przy cenie za kilogram ziemniakow masz
    napisane "cena podlega negocjacji"? A wytargujesz taniej? Wytargujesz :)

    > Czy mozna
    > powiedziec ze ten wlasciciel wywiazal sie z oferty i ja negocjowalem
    > ale zero wynegocjowalem?

    No raczej. Gdyby wlasciciel koniecznie chcial ci wynajac pokoj taniej to
    nizsza cena widniala by w cenniku. Nie ma w zadnej ustawie napisane, ze
    za wazne negocjacje uznaje sie tylko te ktore rajcuja kupujacego :) O to
    chodzi w negocjacjach zeby z czegos zrezygnowac.

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl