  • Data: 2002-11-07 09:31:39
    Temat: Re: Ceny netto są nielegalne? [Re: Ile place - ?]
    Od: "Waldemar Godel" <a...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Łukasz J." <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:aqc3he$oae$1@news2.tpi.pl...

    > Operatorzy nie łami? prawa.
    > Podaj? ceny rzeczywiste za swoje usługi (i to s? pieni?dze, które do nich
    > faktycznie wpływaj?). Nie wszyscy klienci s? płatnikami VATu (więc
    podawanie
    > cen "brutto" byłoby dla nich wielce niewygodne - trudniej jest odliczyć
    22%
    > niż doliczyć do ceny netto...).

    ZUS prawda... nikogo to nie interesuje ze sa TEZ firmy... moze w taryfach
    biznesowych OD BIEDY by to przeszlo... ale "normalne" taryfy sa przeznaczone
    dla osob fizycznych i powinny zawierac ceny PLACONE przez nie.

    > Pozdrawiam szanownych niedoszłych prawników,

    jak dla mnie, to wolalbym zebys zaczal kulturalnie pisac POD SKROCONYM
    cytatem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    a...@o...info, a...@t...org