  • 1. Data: 2004-09-23 15:24:40
    Temat: Cena wizyty
    Od: marcin lewandowski <w...@s...net>

    Witam.

    Ktoś wie ile może kosztować prawnik w Krakowie?

    Jeśli chodzi o temat sprawy - posługiwałem się legitymacją z podrobioną
    pieczątką w pkp i mnie złapali... Generalnie rzecz biorąc nie wiem co
    mam zrobić GRUNT ŻEBY MNIE Z UCZELNI NIE WYWALILI.

    Dostałem info z domu (siedzę na stancji) że był dzielnicowy w sprawie
    "przestępstwa dotyczącego poslugiwania się fałszywą legitymacją"...

    Może ktoś coś poradzi?

    Kurde ale dostałem nauczkę.

    --
    załamany i skruszony m.

  • 2. Data: 2004-09-23 15:31:45
    Temat: Re: Cena wizyty
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 Sep 2004 17:24:40 +0200, marcin lewandowski
    <w...@s...net> napisał:

> [...]
    >
    > Dostałem info z domu (siedzę na stancji) że był dzielnicowy w sprawie
    > "przestępstwa dotyczącego poslugiwania się fałszywą legitymacją"...

    to teraz dostaniesz jeszcze wyrok. Na twoim miejscu zacząłbym oszczędzać
    na grzywnę. A jeśli chodzi o usunięcie z uczelni to tu ci prawnik nie
    pomoże. Sąd nie orzeka usunięcia z uczelni, robi to sama uczelnia. I
    jeżeli uczelna uzna że fałszerz i oszust nie powinien studiować to
    zostanie on relegowany.

    --
    Falkenstein
    Okoliczności obciążające uwzględniane przy wymiarze kary są następujące:

  • 3. Data: 2004-09-23 15:34:44
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    marcin lewandowski napisał >
    > Generalnie rzecz biorąc nie wiem co
    > mam zrobić GRUNT ŻEBY MNIE Z UCZELNI NIE WYWALILI.

    Prawnik Ci chyba nie pomoze w sprawie wywalenia lub nie z uczelni, bo
    to decyzja rektora/dziekana. Moja kolezanka miala sprawe o lewe
    zwolnienia lekarskie. Poszla z kwiatami do dyrektora instytutu i ...
    skoczyla studia w normalnym trybie :)

    pozdrawiam
    Gosia

  • 4. Data: 2004-09-24 06:31:43
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Rodrig Falkenstein pisze:

> [...]
    > pomoże. Sąd nie orzeka usunięcia z uczelni, robi to sama uczelnia. I
    > jeżeli uczelna uzna że fałszerz i oszust nie powinien studiować to

    Lecz relegowanie jest decyzja administracyjna i chyba jakas kontrola sadu
    administracyjnego nad tym jest.
    Jesli chodzi o PRZYJECIE jest NA PEWNO..

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-09-24 10:53:22
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Mnie ciekawi, że skoro on boi się wywalenia, czyli JEST na tej uczelni, to po co była
    podrabiana pieczątka?
    Dla sprawy może mieć znaczenie, czy rzeczywiście przysługiwała mu ulga, czy chciał
    dokonać wyłudzenia.
    JaC