  • Data: 2015-05-06 15:25:51
    Temat: Re: Celnosc policjanta.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szerszeń" napisał w wiadomości grup
    Marek Wisniewski <m...@g...com> wrote:
    >na 25 metrach spokojnie 30cm, zadowolony?

    Na srucie, czy na kulkach gumowych ?

    >Szkolenie.

    Z egzaminem czy bez ?

    >Jakie to ma znaczenie, biorąc pod uwagę rozrzut tej broni i fakt, że
    >pozbawiona jest przyrządów celowniczych?

    To moze nie powinna byc zakupiona przez policje, skoro nie daje sie z
    niej bezpiecznie strzelac ?

    Poprzedni wypadek w Lodzi tez dziwny - ja rozumiem ze amunicja podobna
    i wydawal kto inny, ale czemu strzelajac do kiboli trafili studentke ?

    Czy strzelajac kulkami trzeba jakas inna "nastawe celownika" brac ?

    J.