  • Data: 2016-12-04 16:54:22
    Temat: Re: Cara chrani!
    Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

    > a bez względu na naszą opinię o Prezesie,nie sądzę, by
    > fizycznie komukolwiek zagrażał,

    No. Ja też uważam, że tylko niektórzy dyktatorzy osobiście ludzi
    zamykają w więzieniach, osobiście pozbawiają praw obywatelskich,
    osobiście łamią konstytucję, osobiście biją obcokrajowców w tramwajach,
    osobiście wywieszają rasistowskie transparenty na meczach, osobiście
    wprowadzają fundamentalistyczne prawa religijne...
    Ale to wyjątki. Faktycznie, nikomu fizycznie nie zagraża.

    http://www.smakslowa.pl/z,21,pl,jak_zostac_dyktatore
    m__podecznik_dla_nowicjuszy_.html

    > a formalnej władzy w zasadzie nie ma
    > żadnej.

    Ma rzeczywistą. Formalną ma w głębokim poważaniu.

    > A pozostałym ktoś bronił? Z skąd wniosek, że pośród tych, co nie poszli
    > nie ma zwolenników PiS. A przede wszystkim jak chcesz to stwierdzić?

    Skąd wniosek, że pośród tych co nie poszli są zwolennicy PiS? A przede
    wszystkim jak chcesz to stwierdzić?

    Pozdrawiam
    Piotr