  • 1. Data: 2004-07-23 08:14:11
    Temat: CZym to się może skończyć?
    Od: Arti_ <T...@p...onet.pl>

    MAm dom na wsi i muszę go wynająć, aby mi go ludzie nie rozkradli. I tu
    powstaje pytanie: wynajmę dom i kogoś zamelduję, to czy potem w prosty
    sposób będę mógł się pozbyć niewygodnej osoby (np. nieodpowiedzialnej)
    zameldowanej u mnie? BO się okaże,że będę musiał mu znaleźć lokal
    zastępczy...

    POzdrawiam. Arti_

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

  • 2. Data: 2004-07-23 08:41:46
    Temat: Re: CZym to się może skończyć?
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Fri, 23 Jul 2004 10:14:11 +0200, Arti_ napisał/napisała:
> [...]
    > sposób będę mógł się pozbyć niewygodnej osoby (np. nieodpowiedzialnej)
    > zameldowanej u mnie? BO się okaże,że będę musiał mu znaleźć lokal

    a nie mozna sformulowac umowy w taki sposob zeby w,.w. problem nie istnial ?
    Np. w przypadku stwierdzenia w.w. uchybien umowa najmu traci moc.. etc. ?

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 70701

  • 3. Data: 2004-07-23 08:45:56
    Temat: Odp: CZym to się może skończyć?
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    to czy potem w prosty
    > sposób będę mógł się pozbyć niewygodnej osoby (np. nieodpowiedzialnej)
    > zameldowanej u mnie? BO się okaże,że będę musiał mu znaleźć lokal
    > zastępczy...

    zameldowanie nie ma nic do rzeczy - i tak sprawa może się skończyć żałośnie.
    Niepłacącego najemcy ( osoby fizycznej ) ciężko się pozbyć. Zwłaszcza jak
    jest rencistą, kobietą w ciąży itp. Twoje ryzyko. Bezpieczniej wynająć lokal
    firmom.

    brett

  • 4. Data: 2004-07-23 09:54:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "brett" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Niepłacącego najemcy ( osoby fizycznej ) ciężko się pozbyć. Zwłaszcza jak
    > jest rencistą, kobietą w ciąży itp. Twoje ryzyko. Bezpieczniej wynająć

    a co w przypadku podpisania jednoczesnie rozwiazania umowy najmu "in blanco"
    tak zeby wynajmujacy mogl wstawic tylko odpowiednia date?

  • 5. Data: 2004-07-23 10:07:37
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    szerszen pisze:

> [...]
    >
    > a co w przypadku podpisania jednoczesnie rozwiazania umowy najmu "in
    > blanco" tak zeby wynajmujacy mogl wstawic tylko odpowiednia date?

    Zrozum ze tu nie chodzi o "umowe", a o ew eksmisje.

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-07-23 10:17:14
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Zrozum ze tu nie chodzi o "umowe", a o ew eksmisje.

    no ok ale gosc zamieszkuje po zakonczeniu umowy nielegalnie wiec czegos tu
    nie rozumiem

    czy to oznacza ze jak kos wyjedzie na urlop a ja w tym czasie zamieszkam u
    niego w domu to tez nie bedzie mnie mogl z niego wywalic, bo bedzie problem
    z eskmisja?

  • 7. Data: 2004-07-23 10:21:58
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    szerszen pisze:

> [...]
    >
    > czy to oznacza ze jak kos wyjedzie na urlop a ja w tym czasie zamieszkam u
    > niego w domu to tez nie bedzie mnie mogl z niego wywalic, bo bedzie

    Nooo...

    Zdziwiony jestes ?

    Boguslaw

  • 8. Data: 2004-07-23 10:34:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..

    > a nie mozna sformulowac umowy w taki sposob zeby w,.w. problem nie istnial
    ?
    > Np. w przypadku stwierdzenia w.w. uchybien umowa najmu traci moc.. etc. ?

    To akurat nic nie da, bo przed sądem konieczne będzie dowiedzenie, ze
    okoliczności owe zaszły.

    Lepsze rozwiązanie, to umowa, z której wynika, ze gość ma pilnować owego
    domu. Jednocześnie w zamian za wynagrodzenie wynajmujący zezwala na
    korzystanie z domu przez pilnującego. Wówczas nie trzeba go meldować, bo to
    jego miejsce wykonywania zlecenia. Wypowiadam zlecenie no i tytuł pobytu w
    miejscu pracy przestaje istnieć. Meldować nie trzeba, bo przecież nikt
    pracowników nie melduje w zakładzie, choć często przebywają tam dłużej, niż
    w miejscu zamieszkania.

  • 9. Data: 2004-07-23 10:47:46
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Niestety lobby lokatorów w naszym kraju jest silne.

    Mamy takie prawo, że jeżeli lokator ma złą wolę i znajomość przepisów,
    bardzo trudno mu cokolwiek zrobić. Obojętne na jakiej podstawie lokator ten
    przebywa w lokalu.

    ( a swoją drogą to pisanie umów in blanco i potem dopisywanie dat itd .
    podchodzi pod przeróbkę dokumentu i jest karalne )
    brett

  • 10. Data: 2004-07-23 11:12:08
    Temat: Re: Odp: CZym to się może skończyć?
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 23 Jul 2004 10:45:56 +0200, brett naskrobał(a):

> [...]
    > jest rencistą, kobietą w ciąży itp. Twoje ryzyko. Bezpieczniej wynająć lokal

    jedyna możliwośc nie meldować i nie dać kopi umowy najmu ( brutalne ale
    skuteczne).

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org