  • Data: 2002-01-15 12:29:10
    Temat: Re: CZY "OWSIAK" JEST LEGALNY ?
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Justyna" > Legalne to nie jest. Ale omijamy czyli legalizujemy to w ten
    sposób, że
    > ("oficjalnie") dzieci kwestują bedąc pod opieką dorosłych (opiekunów).....

    Jak uslyszalem w radio, ze minister (spraw wewnetrznych ?) wydal zgode i w
    tym roku
    nieletni beda mogli kwestowac, to "mnie zaczepalo". Dotad dzieci nie
    kwestowaly.....

    Tyle kombinacj, 100 000 ludzi, kupa czasu telewizyjnego,
    by uzyskac efekt porownywalny do zwiekszenia
    skladki zdrowotnej o ok 10 gr... , zebrania ogromnej sumy
    ktora mniej wiecej wystarczy na remont 1 wiaduktu w Warszawie.
    a braklaby do utrzymania poslow i senatorow przez kwartal

    Boguslaw