eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCYFRA+ szantaż? › Re: CYFRA+ szantaż?
  • Data: 2011-05-19 08:35:50
    Temat: Re: CYFRA+ szantaż?
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-05-19 10:08, Andrzej Ława pisze:
    >
    > Taką, która nie ma tak bandyckich zapisów.
    Wszystkie mają. Tyle że wychodzi to dopiero w momencie właśnie takim jak
    ten. Poszukałem dla dwóch wiodących :> i znalazłem takie cuś:

    http://n.pl/fileadmin/pdf/Regulamin_swiadczenia_slug
    _obowiazujacy_od_1.04.2011.pdf
    - 3 miesięczny okres wypowiedzenia (w praktyce często 4 miesięczny)
    jeśli wypowiada abonent, Neovision może przestać świadczyć usługi w
    każdym momencie, do tego kary kary kary za wszystko, kaucja


    Jeśli chodzi o zmiany w ofercie, to w regulaminie jest tylko jasno
    napisane, że włączyć można nie mając żadnych zaległości.

    Rozdział VI. Zmiany Pakietów i Opcji Dodatkowych
    1. Na wniosek Abonenta, ITI Neovision może wyłączyć Pakiet/Pakiety
    wybrany/wybrane przez Abonenta, z zastrzeżeniem, iż liczba Pakietów,
    które po wyłączeniu pozostaną aktywne, będzie zgodna
    z zapisami Cennika, Cenników Promocyjnych, Warunków Promocji
    bądź Szczegółowych Warunków.
    2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 niniejszego Rozdziału, może być
    dokonana po złożeniu przez Abonenta wniosku o wyłączenie Pakietu/
    Pakietów telefonicznie pod aktualnym numerem telefonu
    Biura Obsługi Klienta ITI Neovision, listownie, faksem, bądź przy
    wykorzystaniu innych środków komunikacji udostępnionych przez
    ITI Neovision. ITI Neovision wyłączy Pakiet/Pakiety z końcem Okresu
    rozliczeniowego, w którym Abonent złoży wniosek o wyłączenie
    Pakietu/Pakietów, z zastrzeżeniem odrębnych postanowień Warunków
    Promocji, Cenników Promocyjnych bądź Szczegółowych
    Warunków.
    3. Abonent, który nie zalega z Opłatami, w każdym czasie może
    zamówić Pakiet/Pakiety składając wniosek o włączenie Pakietu/
    Pakietów telefonicznie pod aktualnym numerem telefonu
    Biura Obsługi Klienta ITI Neovision bądź przy wykorzystaniu innych
    środków komunikacji udostępnionych przez ITI Neovision


    Kolejna platforma, podobnie:


    http://www.cyfrowypolsat.pl/regulamin_swiadczenia_us
    lug_cp_01-11-2009_04a.pdf

    Taki sam zapis jak w C+

    "Rozdział 7.
    Zmiana zakresu usług
    § 12
    1. Abonent, który nie ma żadnych zaległości płatniczych, może złożyć
    wniosek o zmianę (rozszerzenie bądź zmniejszenie) zakresu świadczonych
    Usług, o ile Umowa bądź Promocyjne Warunki Umowy nie stanowią inaczej."

    Do tego tak samo kary zabezpieczone kaucją.

    Jak więc widać umowa C+ jakoś specjalnie nie odbiega od standardu. Inna
    sprawa, że może trzeba zmienić standard.

    --
    MZ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1