  • Data: 2010-10-23 19:15:49
    Temat: Re: [CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical
    Od: Kudłaty Konservateesta <n...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-21 10:35, Koziołek pisze:

    > Wiesz, tamten odcinek - może kilometr - jedzie się godzinę. Czepianie
    > się tego, że ktoś w takim korku czyta książkę to IMHO przegięcie. Równie
    > dobrze można by się dowalić do dłubania w nosie i kręcenia kulki z kóz :(
    > Owszem, dojebałem głupim tekstem, ale gliniarz ewidentnie ściemnił tym
    > niesprawnym samochodem i teraz będą o to udry w sądzie.
    > Przecież jak pojadę do przeglądu z "luzem na kierownicy" to facet mnie
    > zabije śmiechem...

    To zgłoś do prokuratury narażanie budżetu państwa na straty, bo jebany
    pies się obraził i postanowił się zemścić za pieniądze z moich podatków.

    --
    Kudłaty Konservateesta
    n...@p...com.pl

    "Hej, heej, heeeej sokoły! Leeeeci Bronek na drzwiach od stooodooołyyy!!!"

    http://wolnemedia.net/polityka/wtc-i-pieciu-tanczacy
    ch-izraelczykow/